חדשות היום

סינפטיקס ממשיכה להוביל את הדור הבא של חיבור אלחוטי מתקדם עבור מערכות ומכשירים חכמים מבוססי טכנולוגית IoT

ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית סינפטיקס (Synaptics) מרחיבה את ביצועי החיבור האלחוטי המהירים, ומשפרת בצורה משמעותית את החיבור של מכשירי חשמל מתקדמים בבתים חכמים, מצלמות מעקב, רובוטים, תפעול בתי חולים, ומערכות צרכניות, תעשייתיות, וארגוניות מתקדמות אחרות, הדורשות חיבור וטווח Wi-Fi חלקים ונעדרי הפרעות.

סינפטיקס משלבת את Wi-Fi™ 6E ו-Bluetooth™ 5.3, שתי טכנולוגיות אלחוטיות חדשות שמאפשרות חיבור למכשירים אחרים בצורה מהירה ויעילה יותר. Wi-Fi™ 6E הוא הדור הבא של ה-Wi-Fi, והוא תומך בפס תדרים חדש של 6 ג’יגה-הרץ, מה שאומר שהמשתמשים יכולים להוריד ולהעביר מידע גדול יותר בביצועים מהירים וחלקים יותר. ה- Bluetooth™ 5.3הוא הדור הבא של ה-Bluetooth, והוא תומך במספר שיפורים חדשים, ביניהם מהירות העברת נתונים גבוהה יותר, טווח גדול יותר, צריכת חשמל נמוכה יותר, ותמיכה בשמע איכותי יותר.

בין היתר, החידושים כוללים תמיכה ב-Wi-Fi Sensing  באמצעות אלגוריתם לניתוח מצב הערוץ (Channel State Information), כלומר מידע על עוצמת האות, הרעש, וההפרעות מהסביבה. האלגוריתם מאפשר לכל מכשיר המחובר ל-Wi-Fi לזהות נוכחות אנושית, לקרוא ולפרש תנועות, לאתר את מיקומם בקירוב, ואף לחוש מחוות ותנועות עדינות, כגון נשימה. ל-Wi-Fi Sensing  שימושים רבים, ביניהם שמירה על ביטחון הבית; באמצעות זיהוי של תנועה חשודה בתוך הבית, כגון חדירה עוינת או נפילה של גוף זר; מעקב בריאות אחר תהליך שיקומי וחולים כרוניים; ניהול אנרגיה יעיל באמצעות תיעול אנרגטי המבוסס על כמות אנשים ומיקומם במרחב, ועוד.

חגי עבודי, מנהל האתר של סינפטיקס בישראל, מסר כי:

“סינפטיקס משנה את טכנלוגיית ה-Wi-Fi כפי שאנחנו מכירים אותה. לא רק שהפיתוח החדש מאפשר חיבור מהיר והעברת מידע אפקטיבית בצורה שהשוק טרם הכיר, הוא גם פותח עידן חדש של בתים חכמים בטוחים, אשר מאפשרים לנו לדעת מה בדיוק קורה בבתים שלנו בזמן אמת גם בשגרה וגם במצבי חירום. אנו במרכז הפיתוח של ישראל מתכוונים להטמיע את הטכנולוגיה החדשה, על מנת לספק פתרונות חדשניים לתעשייה ולבתים הפרטיים במסגרת המוצרים שאנו מפתחים.”


חגי עבודי. קרדיט: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות