קרן BIRD מודיעה על מינויה של ענת בן יוסף למנהלת פיתוח עסקי בדרום ארה״ב

בן יוסף, ששימשה בעבר כקונסולית ישראל לענייני תיירות למערב ארה״ב, מצטרפת לקרן הדו-לאומית ישראל-ארה”ב. ״קשריה באקוסיסטם הישראלי והאמריקאי יתרמו רבות לקרן״, אמר מנכ״ל הקרן

קרן BIRD הדו-לאומית ישראל-ארה”ב למחקר ולפיתוח תעשייתי מודיעה היום (ראשון) על מינויה של ענת בן יוסף למנהלת פיתוח עסקי בדרום ארה״ב.

בן יוסף היא דיפלומטית לשעבר, ששימשה במשך שש שנים כקונסולית ישראל לענייני תיירות למערב ארצות הברית. היא מצטרפת לקרן לאחר קריירה ארוכה בשירות הציבורי, במהלכה עבדה גם עם המגזר העסקי בארה״ב ובאירופה. בשנים האחרונות, היא שימשה כיועצת עסקית וכיועצת תקשורת למספר חברות ישראליות ובינלאומיות שהתכוננו לכניסתן לשוק האמריקאי, ולפני כן היתה סמנכ״לית לשותפויות אסטרטגיות בחברת Bridgify ויועצת פיתוח עסקי בחברת Firneo. בן יוסף, שמחליפה בתפקיד את שירי פרוינד קורן, מתגוררת באוסטין, טקסס. היא בעלת תואר שני במינהל עסקים, בדגש על שיווק ופרסום, ותואר ראשון במדע המדינה ותקשורת מאוניברסיטת תל אביב.

מנכ״ל קרן BIRD, ירון לוטן, בירך על הצטרפותה של בן יוסף לקרן ואמר כי ״לענת יש ניסיון רב בבנייה וטיפוח של קשרים בין גופים ציבוריים ועסקיים בישראל ובארצות הברית. אני בטוח שיכולותיה יבואו לידי ביטוי גם בעבודתה בקרן, ששמה לה למטרה לקדם שותפויות אסטרטגיות בין חברות ישראליות ואמריקאיות”.

בן יוסף הוסיפה: ״אני גאה להצטרף לקרן BIRD ולפעול למען הגדלת מעגלי ההשפעה שלה בארצות הברית. במיוחד בימים אלו, אנו רואים את החשיבות של טיפוח הקשרים בין ישראל לבין ארצות הברית, ואני גאה לתרום מניסיוני בשירות הציבורי ובעולם ההייטק״.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות