חדשות היום

Dell Technologies משיקה סדרת מסכי UltraSharp חדשים ומסכים לשיחות ועידה

Dell משיקה סדרת מסכי UltraSharp ומסכים חדשים לשיחות וידאו שנועדו לשפר את פרודוקטיביות העבודה ולהקל על העומס של עיני המשתמשים בעבודה מאומצת כך שיתאימו לשעות עבודה מרובות מהבית או מהמשרד.

המסכים  Dell UltraSharp U2724D ו-Dell UltraSharp U2724DE Thunderbolt Hub מגיעים בגודל 27 אינץ’, באיכות QHD, 1.7 מיליארד צבעים כולל ,DCI-P3 98% Display P3 100%  sRGB, פאנל IPS Black עם יחס ניגודיות 2000:1 וזווית צפייה רחבה של 178°.

בין תכונות המסכים החדשים – קצב ריענון מסך מהיר של 120Hz, שיפורים בטכנולוגיית ה- ComfortView Plus שמפחיתה משמעותית את החשיפה לאור הכחול, חיישן אור מובנה המזהה את מצב תאורת הסביבה ומתאים אוטומטית את בהירות המסך ואת הגדרות גוון הצבעים לחלל בו אתם עבדים. כמו כן, ניתן לכייל בקלות את צבעי המסך עם מערכת ניהול הצבעים החדשה של  Dell אשר מאפשרת למשתמש להגדיר את הצבעים מראש ולשמור בפרופיל המשתמש.

בנוסף לתכונות אלו, למסכי ה-Ultrasharp החדשים תקן TUV Rheinland® הנחשב לגבוה ביותר לנוחות ראייה מיטבית.  Dellהיא הראשונה שמשיקה מסכים עם דירוג 5 בתקן זה, אשר מציע תכונות משופרות להפחתת העומס על העיניים.

מחיר מומלץ לצרכן בישראל: החל מ 1,999 ש”ח

Dell Curved Video Conferencing Displays

סדרת המסכים החדשה משלבת מצלמת ,Sony STARVIS  רמקולים עוצמתיים ושני מיקרופונים דיגיטליים מנטרלי רעשי רקע מובנים ותכונות המסייעות לשיפור תנאי תאורה חלשים

במקביל למסכי ה-Ultrasharp, Dell משיקה גם סדרת מסכיDell Video Conferencing  המתאימים לשיחות ועידה ונוחים לשימוש בעבודה הן מהבית והן מהמשרד. הסדרה מגיעה בשלושה גדלים, 24 אינץ’, 27 אינץ’ ו-34 אינץ’ curved ומכילה תכונות ייעודיות וייחודיות המייעלות את העבודה בזמן פגישות ב- Microsoft Teams וב-Zoom.

סדרת המסכים כוללת מצלמה חכמה באיכות K2 QHD של ™Sony STARVIS, כמו גם רמקולים ושני מיקרופונים דיגיטליים מנטרלי רעשי רקע מובנים ותכונות המסייעות לשיפור תנאי תאורה חלשים והפחתת רעשי רקע. כמו כן ניתן להתאים את הגובה עד ל150 מ”מ באמצעות יכולות ארגונומיה מתקדמות לנוחות מקסימלית בעבודה

למסכים מערכת אבטחה –  Dell Express Sign Inשיודעת לזהות כאשר המשתמש נמצא קרוב אל המסך כדי לפתוח את הנעילה באמצעות טכנולוגיית זיהוי תווי פני המשתמש. טכנולוגיית IPS המאפשרת צפיה חלקה ורחבה מכל זווית. פיצ’ר ComfortView Plus מובנה שמפחית משמעותית את החשיפה לאור הכחול ומגוון אפשרויות חיבור כולל לשני מחשבים כך שיהיה ניתן לעמוד בריבוי משימות.

למסכים קצב רענון של Hz60, עומק צבעים של 1.7 מיליארד על פני 99% sRGB ,יחס ניגודיות של 1:1000 וזווית צפיה רחבה של 178°.

מחיר מומלץ לצרכן בישראל: החל מ 1,899 ש”ח


Dell UltraSharp . קרדיט יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות