חדשות היום

DigiKey מכריזה על שותפות עולמית עם ספקית IC‏ בהספק סופר-נמוך Ambiq‏

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב – DigiKey‏, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הכריזה היום על השותפות שלה עם Ambiq‏ להפצת המוליכים-למחצה בהספק אולטרה-נמוך שלהם בכל רחבי העולם.

הודות לשותפות החדשה, DigiKey מחזיקה כעת במלאי של Apollo4 Blue Plus‏ של Ambiq‏. עם אחד מההספקים הדינמיים הנמוכים ביותר עבור מיקרו-בקרים כיום בשוק, ה-SoC החדש מאפשר למתכנני הדור-הבא של התקנים לבישים והתקנים חכמים מוזני-סוללות להאיץ את החדשנות שלהם.

DigiKey משתפת פעולה עם Ambiq כדי להציע את פתרונות ה-IC בהספק נמוך שלהם, כולל Apollo4 Blue Plus, המאפשר Bluetooth®️ Low Energy‏ (BLE‏), גרפיקה ואודיו עבור נקודות-קצה IoT מחוברות-תמיד.

“DigiKey שמחה להוסיף את Ambiq לרשימת ספקי הליבה שלנו”, אמר דיוויד שטיין, סגן נשיא, מוליכים-למחצה ב-DigiKey. “כמובילה בפתרונות SoC בהספק נמוך, Ambiq העלתה את הרף עם המיקרו-בקר וה-SoC החדשים שלה, ואנו גאים לתמוך במתכננים, מהנדסים ובונים ברחבי העולם בזמן שהם עובדים עם הפתרונות החדשניים האלה כדי להאיץ את התפתחות הטכנולוגיה.”

ה-Apollo4 Blue Plus הוא פתרון מעבדי מערכת של הדור הרביעי הבנוי על הפלטפורמה הקניינית Subthreshold Power-Optimized Technology‏ (®SPOT‏) של Ambiq‏. פתרון החומרה והתוכנה השלם של ההתקן מאפשר להתקני נקודות-קצה נוכחיים ועתידיים להגיע לרמת אינטליגנציה גבוהה יותר מבלי להקריב את חיי הסוללה.

ל-Apollo4 Blue Plus עם Bluetooth Low Energy יש די והותר כוח מיחשוב ואחסון כדי לטפל באלגוריתמים מורכבים של AI ורשתות נוירוניות, זיהוי קול תמיד-פועל ויכולת תצוגה עבור גרפיקה חלקה.

“Ambiq חולקת עם DigiKey את אותו ערך של עמידה מעבר לציפיות הלקוח”, אמר מייק קניון, סגן נשיא למכירות ופיתוח עסקי ב-Ambiq‏. “אנו נלהבים לשתף פעולה עם DigiKey כדי להציע את סל הפתרונות שלנו למוליכים-למחצה בהספק אולטרה-נמוך מאופשרי-AI‏ כדי להקל על הלקוחות את החיפוש אחר הרכיבים האלקטרוניים הטובים ביותר במקום אחד.”

לפרטים נוספים אודות Ambiq‏ ולהזמנת מוצרים מתוך הפורטפוליו שלהם, אנא בקרו באתר האינטרנט של DigiKey‏.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות