חדשות היום

חברת הסטארטאפ ScaleOps מכריזה על גיוס 21.5 מיליון דולר לאוטומציה של ניהול משאבי ענן

חברת הסטארטאפ ScaleOps, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול אוטומטי של משאבי ענן. מודיעה על גיוס של 21.5 מיליון דולר בחלוקה לסבבי סיד בסך 6.5 מיליון דולר, ו-A בסך 15 מיליון דולר שהובל על ידי קרן Lightspeed, בהשתתפות של משקיעי הסיד Glilot Capital Partners ו-NFX.

ScaleOps פיתחה פלטפורמה שמנהלת ומייעלת את הקצאת משאבי הענן עבור אפליקציות Cloud-Native. הפלטפורמה מקצה משאבים באופן אוטומטי בזמן ריצה בסביבות פרודקשן, בהתאם לדרישת האפליקציות בזמן אמת, עבור כל תשתית ענן. האוטומציה חוסכת לחברות עד 80% מעלויות הענן שלהן, תוך שיפור ביצועי האפליקציות, ומשחררת את צוותי הפיתוח מהתהליך החוזר של הקצאת משאבים באופן ידני.

ScaleOps נוסדה בשנת 2022 על ידי יודר שפריר (CEO) וגיא ברון (CTO), החברה מנהלת כיום באופן אוטומטי את סביבות הפרודקשן של חברות מובילות בהן Wiz, Orca Security, PayU, At-Bay, RTL, Outbrain, Salt Security, Noname Security ועשרות חברות נוספות. החברה מעסיקה כיום 30 עובדים, 25 מהם מועסקים בישראל, כספי ההשקעה ישמשו לגיוס כוח אדם נוסף והתרחבות נוספת לארה”ב ואירופה.

יודר שפריר, מנכ”ל ScaleOps: “בסביבות פרודקשן, כל אפליקציה דורשת אסטרטגיית סקיילינג שונה בהתאם לצרכים היחודיים שלה. מהנדסים מנוסים מבזבזים שעות בניסיון לחזות את דרישות האפליקציה, להריץ בדיקות עומסים ולהגדיר קונפיגורציות עבור כל קונטיינר. הבנו שיש צורך עצום בפלטפורמה חכמה שתנהל את הקצאת המשאבים באופן אוטומטי, תוך התאמת הקצאת המשאבים בזמן אמת לדרישות האפליקציה. הדרך היחידה לשחרר מפתחים מקונפיגורציות חוזרות ונשנות של הקצאת משאבים, ולאפשר להם להתמקד במה שחשוב באמת, היא על ידי אוטומציה מלאה של ניהול המשאבים עד לרמת הקונטיינר הבודד. על ידי שימוש בבינה מלאכותית, פלטפורמת ScaleOps מזהה את האסטרטגיה הנכונה עבור כל אפליקציה, ובהתאם מנהלת באופן אוטונומי בזמן ריצה את המשאבים עבור המפתחים תוך הורדת עלויות התשתית והבטחת ביצועים טובים יותר.”

לדברי נופר עמיקם, שותפה בקרן גלילות קפיטל: “סקיילאופס היא החברה הראשונה שמנהלת משאבי ענן באופן אוטומטי לחלוטין בסביבות פרודקשן ומייעלת את הקצאת המשאבים בזמן אמת. יכולת ייחודית זו מאפשרת ללקוחותיה להוריד עלויות ענן באופן משמעותי ללא השקעת משאבי פיתוח בכדי לעשות זאת. היכולות הייחודיות של הפלטפורמה והערך המהיר שהיא מייצרת ללקוחות אפשרו לחברה לצמוח במהירות ולנצח את התחרות פעם אחר פעם. הפוטנציאל העצום של המוצר לצד צוות מייסדים חזק הן הסיבות בגינן החלטנו להוביל במשותף את סיבוב הסיד של החברה וכן להשתתף בסיבוב הנוכחי.”


קרדיט: ScaleOps

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות