חדשות היום

יוטרון תקים מערכת לוגיסטית אוטומטית בישראל תמורת כ-42 מיליון שקל

יוטרון הנמצאת בשליטת קרן פימי מדווחת:

תקים מערכת לוגיסטית אוטומטית בישראל תמורת כ-42 מיליון שקל

  • יוטרון היא מובילה עולמית בשוק המערכות האוטונומיות ומוצרי האוטומציה
  • החברה מובילה את השוק הישראלי בתחום המערכות הלוגיסטיות האוטומטיות ואת השוק האמריקאי בתחום מערכות חניה אוטומטיות
  • המערכת החדשה פורצת דרך בתחום האוטומציה לשירותי לוגיסטיקה TPL

חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי ,חתמה היום עם לקוח ישראלי מוביל בתחומו, הסכם לתכנון והקמה של מערכת מחסנים אוטומטיים המשולבים בתהליך לוגיסטיקה ושירותים לוגיסטיים TPL. המערכת תכלול תתי מערכות מהירות לאחסון ושליפת מוצרים ממחסן אוטומטי המתנשא לגובה של 40 מטר ומספר מפלסי שינוע המאפשרים תפוקות גבוהות במיוחד, בהתאם להזמנות הלקוחות.

התמורה הצפויה לחברה על פי ההסכם תעמוד על סך כולל של כ-42 מיליון ש”ח (כ- 10.5 מיליון יורו), שתשולם בהתאם להתקדמות אבני דרך בביצוע הפרויקט, אשר צפוי להתחיל ברבעון הראשון לשנת 2024 ולהסתיים ברבעון הראשון של שנת 2026.

החברה מובילה את השוק המקומי בתחום מערכות הלוגיסטיקה האוטומטית והמערכות מתוצרתה, המשרתות לקוחות מובילים בשוק הישראלי, מאחסנות ושולפות מדי יום עשרות אלפי פריטים באמינות ותפוקה גבוהה באמצעות טכנולוגיה אינטגרטיבית מתקדמת שהחברה פיתחה.

כמו כן, מערכות החניה האוטונומית של החברה משמשות מדי יום אלפי רכבים ונחשבות למובילות בשוק העולמי באמינות ובתפוקה.

 חיים שני, מנכ”ל יוטרון: “יוטרון מציגה בפרויקט הזה יכולות של הקמת מחסן אוטומטי המשתלב באופן מובנה בתוך תהליך התפעול העיקרי של הלקוח ומאפשר מיקסום היעילות התפעולית על המשתמע מכך. אנו עדים לצמיחה של תחום המרכזים הלוגיסטיים ועימה לביקוש גובר לפתרונות לוגיסטיים המשלבים מערכות רובוטיות מתקדמות. הסכם זה אשר נחתם עם הלקוח, משקף את ההכרה של התעשיה בישראל ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה. אנו גאים לחתום על הסכם נוסף בשוק הבית שלנו ולממש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה”

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות