חדשות היום

ולנס סמיקונדקטור ואינטל פאונדרי (IFS) מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח הדור הבא של מוצרי MIPI A-PHY

שיתוף הפעולה האסטרטגי יזרז את הטמעת תקן MIPI A-PHY במערכות בטיחות וסיוע לנהג, ויקדם את חזון הצ’יפלטים בתעשיית הרכב

חברת ולנס סמיקונדקטור (NYSE: VLN) וחברת Intel Foundry Services (IFS) הכריזו היום ש-IFS תייצר ערכות שבבים של ולנס מסוג MIPI A-PHY תוך שימוש בטכנולוגיות תהליכי הייצור המתקדמות ביותר שלה, בכדי לענות על הדרישה הרבה ששתי החברות רואות בשוק לתקן חדשני זה. שיתוף הפעולה ממשיך את החיבור האסטרטגי בין ולנס ו-IFS, שתחילתו בפיתוח טכנולוגיית A-PHY מהדור הבא לתעשיית הרכב על בסיס התהליכים המתקדמים של אינטל.

תקן MIPI A-PHY, אשר ולנס הינה שחקנית משמעותית בפיתוחו, הנו התקן הראשון בתעשיית הרכב שפותח להעברת וידאו לא דחוס ובקצבים גבוהים בין החיישנים הרבים במכונית למחשב המרכזי של הרכב. מאז השקתו בשנת 2020, הולך וגדל מגוון החברות המתכננות מוצרים על בסיס טכנולוגיה זו. על רקע זה, חברת ולנס סמיקונדקטור היא הראשונה בשוק להציע ערכות שבבים תואמות A-PHY בדמות משפחת מוצרי VA7000 שלה.

“מוצרים חדשניים כגון שבבי ה- A-PHY שלנו, דורשים לצדם טכנולוגיות תהליכי ייצור חדשניות – וזה בדיוק מה שאנחנו מקבלים באמצעות שיתוף הפעולה הזה עם IFS,” אומר גדעון בן צבי, מנכ”ל ולנס סמיקונדקטור. “עם היצע המשאבים הרחב שאינטל מספקת, כולל טכנולוגיות תהליכים ואריזה מתקדמות ופורטפוליו IP נרחב, אנחנו סמוכים ובטוחים שנוכל להמשיך ולקדם את מוצרי A-PHY שלנו. כמובילים בתחום, אנחנו גאים לספק את טכנולוגיית חיבוריות הוידאו הטובה והאמינה ביותר שתאפשר ביצועים מתקדמים ומכוניות בטוחות יותר בעתיד.”

כחלק משיתוף הפעולה האסטרטגי הזה, ולנס תשתמש בטכנולוגיית תהליכי הייצור המתקדמות של אינטל לייצור הדור השני של ערכות שבבי A-PHY שלה. תהליכי הייצור והאקוסיסטם המתקדם של אינטל יאפשרו הפחתה משמעותית בעלויות ובצריכת החשמל של משפחת ערכות השבבים הזו, תוך השגת ביצועים ברמה הגבוהה ביותר ותאימות אלקטרומגנטית (EMC) ללא רבב. עם העלייה המשמעותית ברוחב הפס ודרישות ארכיטקטורה נוספות, יכולת ייחודית זו מבטיחה לשמר את ביצועי מערכות ה-ADAS  ובטיחות הנוסעים בכל עת.

“אחד היעדים של Intel Foundry Services הוא לזהות טכנולוגיות מובילות ויוצרות שינוי, ולרתום את תהליכי הייצור המתקדמים לצד האקוסיסם העולמי של אינטל לטובת האצת החדשנות ויצירת הזדמנויות נוספות עבור הלקוחות שלנו,” אמר סטיוארט פן, סמנכ”ל בכיר באינטל והמנהל הכללי של Intel Foundry Services. “לאור כך תקן MIPI A-PHY הוא בחירה ברורה מאליה – טכנולוגיה מהדור הבא עם פוטנציאל לאימוץ שוק נרחב, שיוכל לתרום לביצועים ולבטיחות של כלי רכב ולקדם את החזון האוטונומי.”

בנוסף, שיתוף פעולה זה ימלא תפקיד חשוב בקידום חזון ארכיטקטורת הצ’יפלטים בתעשיית הרכב. לצד ההסתמכות על אינטגרציה מתקדמת תוך שימוש בממשקים אחידים כגון UCIe, הארכיטקטורה של הצ’יפלטים תשודרג על ידי השימוש ב-MIPI A-PHY כממשק חיבוריות אחיד. זוהי הדרך הטובה ביותר לענות על צרכי שוק הרכב לטכנולוגיית תקשורת בעלת אמינות גבוהה, ביצועים מתקדמים וזמן השהיה קצר, ו-MIPI A-PHY יהווה מרכיב מרכזי בארכיטקטורת הסיליקון המתקדמת  הזו.

אודות Intel Foundry Services

IFS מהווה עמוד תווך מרכזי באסטרטגיית IDM 2.0 של Intel, טרנספורמציה רב-שכבתית שנועדה לשקם ולחזק את המובילוּת הטכנולוגית, היקף הייצור והצמיחה ארוכת-הטווח. טביעת הרגל היצרנית של אינטל  העולמית – כולל השקעות הן בארה”ב והן באיחוד האירופי – נועדה לסייע לאזן את קיבולת הסיליקון העולמית ולהבטיח את שרשרת האספקה בת-הקיימה, האיתנה והבטוחה שהעולם זקוק לה. עם מודל IDM 2.0 מבודל, אינטל נמצאת בעמדה ייחודית לסייע לאספקת מוצרי לקוח חיוניים ברחבי העולם, ולהתכונן לעלייה הרציפה בדרישה העתידית למוליכים-למחצה.


קרדיט: VALENS

תגובות סגורות