חדשות היום

פורטינט מתמקדת ב-3 תחומים מרכזיים כדי להרחיב את עמדת המובילות ולהניע חדשנות מתמשכת באבטחת סייבר

התמקדות בשווקים של תקשורת מאובטחת, גישה אוניברסלית מאובטחת לשירותי קצה ופעולות אבטחה, לצד השקעות אסטרטגיות במחקר ופיתוח ויציאה לשוק, יאיצו את ההתרחבות העסקית הגלובלית של פורטינט

פורטינט® (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, הכריזה על תחומי ההתמקדות העסקית של החברה במטרה לתת עדיפות לשווקים מובחנים הצומחים במהירות. מעתה, המחקר והפיתוח ואסטרטגיית היציאה לשוק של החברה יתמקדו בשלושה שווקים: תקשורת מאובטחת, גישה אוניברסלית מאובטחת לשירותי קצה (Universal SASE) ופעולות אבטחה (SecOps). התפתחות זו מדגישה ומאשרת מחדש את מחויבותה של פורטינט לספק ערך עבור לקוחותיה ולטפח חדשנות ארגונית.

סל הפתרונות של פורטינט, הכולל מוצרים ושירותים משולבים אשר פותחו בצורה אורגנית, הינו בעל יתרון תחרותי מובהק בשלושת השווקים הקריטיים הללו, מה שהופך את הטכנולוגיה לאבן הפינה של שינוי אסטרטגי זה.

שוק התקשורת המאובטחת צפוי לצמוח כמעט ב-9% בשנה לסכום של 86 מיליארד דולר עד שנת 2027. השוק מורכב בעיקר מהתקני אבטחת רשת, מתגים מאובטחים, נקודות גישה וחיבורי 5G. עם הצמיחה בפעילות התקני האבטחה (Firewall) של פורטינט, הכנסות החברה משירותי האבטחה מבוססי הבינה המלאכותית של FortiGuard צפויות גם הן לצמוח. שוק התקשורת המאובטחת הוא הגדול ביותר עבור פעילותה של פורטינט – בו החברה מובילה הן בהכנסות התקני האבטחה והן במספר היחידות שנשלחו – והוא ימשיך להוות חלק מהותי מאסטרטגיית החברה.

שוק הגישה האוניברסלית המאובטחת לשירותי קצה (Universal SASE) צפוי לצמוח כמעט ב-20% בשנה לסכום של 36 מיליארד דולר עד שנת 2027. הוא מורכב מרשת תקשורת מרחבית מבוססת תוכנה (SD-WAN), קישוריות מאובטחת לאינטרנט (SWG), אבטחת יישומים בענן (CASB), מניעת זליגת מידע (DLP), בקרת גישה מבוססת אמון (ZTNA), SASE וטכנולוגיות תקשורת ואבטחה נוספות מובנות בענן, אשר תוכננו כדי לפשט את ההטמעה של אסטרטגיית zero-trust. פורטינט היא החברה היחידה בעלת פתרון SASE המסוגל לבצע את כל הפונקציות בענן או בהתקן פיזי, כאשר כולן נתמכות דרך מערכת הפעלה נפוצה, מודלים של תקשורת ואבטחה וממשק ניהול אחוד.

שוק תפעול האבטחה (SecOps) צפוי לצמוח ביותר מ-14% בשנה לסכום של 78 מיליארד דולר עד שנת 2027. פלטפורמת ה-SecOps של פורטינט היא המקיפה, המשולבת והרחבה ביותר בתעשייה ומספקת איתור ותגובה לנקודות קצה (EDR), ניהול אבטחת מידע ואירועים (SIEM), אורקסטרציה, אוטומציה ותגובת אבטחה (SOAR), איתור ותגובת רשת (NDR) וטכנולוגיות אבטחת סייבר משולבות נוספות ברמה ארגונית כדי לסייע לארגונים לקבל שליטה ותובנות לגבי הפעילויות שלהם.

המיצוב של פורטינט בשוק מאפשר לה לספק פתרונות תקשורת מאובטחת, SASE אוניברסלי ו-SecOps כפלטפורמות משולבות הנתמכות על ידי טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית, ניהול מאוחד, מודיעין איומים מוביל ואחד ממרחבי הפעילות הפתוחים הגדולים ביותר בתעשייה.

אומנם מערכות ה-OT (טכנולוגיה תפעולית) נבדלות משמעותית ממערכות IT מסורתיות, פורטינט תמשיך לספק גם יכולות אבטחה בעלות מודעות ל-OT בכל שלושת תחומי ההתמקדות וכלי אבטחת מידע ייעודיים ל-OT, מודיעין איומים והתממשקות עם פתרונות OT צד ג’ כדי להפחית את הסיכונים ולאבטח ביעילות סביבות OT.

בכל הקשור להתמקדות המחודשת בהשקעות הטכנולוגיות, פורטינט תמשיך לקדם את מנוע החדשנות המוביל בתעשייה של החברה באמצעות תרבות המעודדת ומתגמלת חשיבה חדשנית. גישה זו כבר הביאה ל-949 פטנטים בתעשייה האמריקאית – פי שניים יותר מהמתחרה הקרובה ביותר בתחום אבטחת הסייבר. השינויים האסטרטגיים בהשקעה במחקר ופיתוח כבר הביאו לשורה של השקות מוצרים ושדרוגים משמעותיים בשנת 2023.

כהשלמה להשקעות של פורטינט במחקר ופיתוח, החברה תבצע שינויים אסטרטגיים בהשקעות היציאה לשוק, אשר יתמקדו גם הן בשלושת התחומים האסטרטגיים של תקשורת מאובטחת, SASE אוניברסלי ו-SecOps. פעילות המכירה תתמקד בתחומים אלו ותיתמך על ידי אמצעי הדרכה ושיווק כדי להבטיח כניסה משופרת לשוק ושיפור מעורבות הלקוחות.

קן זי, מייסד, יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל פורטינט, אמר כי, “מזה למעלה מ-20 שנה, המחויבות להתפתחות מתמדת אפשרה לנו להישאר בחזית החדשנות, אשר תומכת בלקוחותינו בהגנה על התשתית והנתונים שלהם. בפרק הזמן הזה, עקרונות היסוד שלנו של שילוב בין תקשורת ואבטחה ואיחוד בין מוצרים נקודתיים לתוך פלטפורמה משולבת, ממשיכים להשתקף בשוק אבטחת הסייבר כיום. במבט לעתיד, אנחנו בטוחים שזהו הזמן הנכון למקד את הפעולות שלנו סביב תקשורת מאובטחת, SASE אוניברסלי ופעולות אבטחה”.


קרדיט: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות