חדשות היום

Dell Technologies משיקה בכנס 2024 CES את מסך ה-UltraSharp עם צג ה-5K הראשון בעולם

Technologies משיקה ב-  2024 CES את מסך Dell UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub ה-5K הראשון בעולם בגודל 40 אינץ’ אשר קיבל הסמכה של חמישה כוכבים לבריאות העיניים.

ה- U4025QW מותאם לאנשי מקצוע שדורשים בהירות וצבע יוצאי דופן. המסך בעל תקן VESA Display HDR 600  שמגיע עם טכנולוגיית IPS Black Panel עבור ניגודיות טובה יותר ופרטים מורכבים ברזולוציית5K  (5120×2160).

למען בריאות העין

Dell Technologies שיתפה פעולה עם TUV Rheinland למען שיפור בריאות העיניים. מסכי ה-UltraSharp של Dell הם הראשונים עם הסמכת TUV Rheinland® חמישה כוכבים לבריאות עיניים, תקן תעשייתי חדש שמטרתו לסייע בהפחתת סימני עייפות העיניים שהושג על ידי 3 אלמנטים:

  1. הכפלת קצב הרענון מ-60 הרץ ל-120 הרץ, כדי לספק תמונות תנועה חלקות וחדות יותר.
  2. בניית חיישן אור סביבה שמתאים אוטומטית את בהירות המסך וטמפרטורת הצבע בהתאם למצב אור הסביבה. מחקרים אחרונים מראים שזה יכול להפחית את תדירות סימני עייפות העיניים ב-7% עד 17% בהשוואה למסך השומר על בהירות קבועה.
  3. שיפור טכנולוגיית ה-Dell ComfortView Plus שמפחיתה את האור הכחול באמצעות תאורת LED אחורית מתקדמת יותר, מ-50% חשיפה לפחות מ-35% חשיפה. מחקרים מראים שזה יכול להפחית את סימני עייפות העיניים ב-8% אחוז לאחר 50 דקות של ביצוע משימת חיפוש.

כשמדובר במשימות הדורשות צבע מדויק, המסך החדש מתהדר במרחב צבע DCI-P3 /Display P3של 99%, מושלם עבור משימות קריטיות לצבע. משתמשים יכולים גם לכייל בקלות את הצבעים על המסך שלהם עם תוכנת Dell Color Management.

למסך אפשרויות קישוריות רבות, ומציע Thunderbolt 4 לנוחות עם כבל יחיד עם אספקת חשמל של עד 140W. הוא תומך גם בקישוריות Ethernet קווית במהירות גבוהה ב-2.5 Gbps באמצעות RJ45, יחד עם HDMI 2.1 FRL (קישור קצב קבוע) ו-DisplayPort 1.4 להעברת תמונה חלקה, תוך מזעור כל אובדן באיכות החזותית. המסך מוצג בגימור כסף פלטינה עבור אסתטיקה נקייה, ויציאות הגישה המהירה שלו הפונות לחזית מקלות על חיבור ההתקנים החיצוניים שלך.

UltraSharp 34 Curved Thunderbolt

המסך החדש של Dell UltraSharp 34 Curved Thunderbolt יהיה זמין ברזולוציית WQHD (2560×1440) ומציע הרבה מאותן תכונות נהדרות כמו ה-U4025QW וכולל גם הוא את הTUV Rheinland הסמכת בריאות עיניים ברמת חמישה כוכבים, טכנולוגיית IPS Black וקישוריות Thunderbolt 4 (עד אספקת חשמל של 90W).

תחילת שיווק רבעון 1 2024, מחיר טרם נקבע


קרדיט: Dell Technologies

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות