חדשות היום

NVIDIA חושפת בכנס CES את סדרת GeForce RTX 40 SUPER עם יכולות בינה מלאכותית עבור גיימרים ויוצרים, ומציגה מנוי יומי לשירות הגיימינג בענן GeForce NOW

כרטיסי המסך החדשים לגיימינג מגיעים עם ביצועים משופרים ויכולות בינה מלאכותית יוצרת במחיר של החל מ-599 דולר. בנוסף, חשפה NVIDIA כי שירות הגיימינג בענן GeForce NOW מקבל מנוי יומי חדש, תמיכה בטכנולוגיית G-SYNC ומשחקים חדשים מבית Activision Blizzard

NVIDIA הכריזה היום על משפחת המעבדים הגרפיים (GPUs) החדשה, GeForce RTX 40 SUPER. סדרה זו כוללת את GeForce RTX 4080 SUPER, GeForce RTX 4070 Ti SUPER ואת GeForce RTX 4070 SUPER שמשדרגים את המשחקים העדכניים ביותר ומהווים את הליבה של מחשבים אישיים המונעים באמצעות בינה מלאכותית.

ארכיטקטורת NVIDIA Ada Lovelace בכרטיסי המסך החדשים תספק עד ל-52 Shader TFLOPS ו-121 RT TFLOPS. עבור ביצועי בינה מלאכותית, הם יציעו עד ל-836 AI TOPS, זאת כדי להאיץ את שוק הגיימינג ויצירת התוכן – ולהעניק את הכוח הנדרש לפיתוח עולמות וחוויות בידור חדשות, במחיר של החל מ-599 דולר עבור ה-GeForce RTX 4070 SUPER.

גיימרים דורשים את איכות התמונה הטובה ביותר, וטכנולוגית הסופר-רזולוציה (Super Resolution) המבוססת על NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS), לצד יכולות יצירת פריימים (Frame Generation) ו- Ray Reconstruction בשילוב עם Ray Tracing, מאפשרות להציע חוויית תצוגה מדהימה במרחק קליק אחד בכותרים כגון Diablo IV, Pax Dei ו-Horizon Forbidden West. עם DLSS, שבעה מתוך שמונה פיקסלים יכולים להיווצר בעזרת בינה מלאכותית, ולהאיץ את יכולות ה-Ray Tracing המלאות עד פי ארבעה עם איכות תמונה טובה יותר.

“עבור כולם, מגיימרים נלהבים ועד ליוצרי תוכן מקצועיים, כרטיסי GeForce RTX SUPER מהווים שדרוג מדהים”, אמר מאט וובלינג, סמנכ”ל השיווק העולמי של GeForce ב-NVIDIA. “כרטיסי GeForce RTX SUPER תומכים בלמעלה מ-500 משחקים ויישומי RTX, ויכינו את המשתמשים לגל של יישומי בינה מלאכותית יוצרת שצפויים להיות זמינים עבור מחשבים אישיים”.

קפיצת מדרגה מבוססת בינה מלאכותית במחשוב PC

ה-GeForce RTX SUPER GPUs החדשים הם הדרך האולטימטיבית ליהנות מיכולות בינה מלאכותית במחשבים אישיים. ליבות Tensor מיוחדות ליישומי בינה מלאכותית מספקות עד ל-836 AI TOPS שמאפשרים יכולות בינה מלאכותית פורצות דרך במשחקים, יצירת תוכן ובמשימות פרודוקטיביות יום-יומיות. חבילת התוכנה העשירה שפותחה עבור מעבדי RTX מאיצה את הבינה המלאכותית אף יותר.

NVIDIA TensorRT למשל היא תוכנה לביצוע הסקה (Inference) של מודלי בינה מלאכותית ליישומים מתקדמים הכוללת יכולת לבצע אופטימיזציה של תהליך ההסקה תוך שמירה על זמני שיהוי נמוכים ותפוקה גבוהה, בעוד TensorRT-LLM עבור Windows היא ספריית קוד פתוח שמאיצה את ביצועי ה-Inference עבור מודלי השפה הגדולים החדישים ביותר. עבור ביצועיי בינה מלאכותית, ה-GeForce RTX 4080 SUPER מסוגל לייצר וידאו במהירות גבוהה פי 1.5 ותמונות במהירות גבוהה פי 1.7 בהשוואה ל-RTX 3080 Ti.

במשחקים, טכנולוגיית DLSS המונעת על ידי בינה מלאכותית מספקת חווית משחק סוחפת יותר. במקביל, יישומי בינה מלאכותית יוצרת כמו Adobe Photoshop עושים שימוש ביתרונות של ליבות ה-Tensor כדי להאיץ משימות פרודוקטיביות ולהאיץ את תהליכי עבודת הקריאייטיב. בנוסף, טכנולוגיית NVIDIA Broadcast יכולה להסיר רעשי רקע ולספק רקעים וירטואליים חלקים עבור יוצרים ומזרימי תוכן. הכרטיסים החדשים מגיעים עם תמיכה ב-DLSS 3.5, ליבות RT מהדור השלישי, ליבות טנסור מהדור הרביעי, ועם תמיכה ב-AV1 Encoder.

מפלצת 4K: ה-GeForce RTX 4080 SUPER

כרטיס ה-GeForce RTX 4080 SUPER מאפשר הרצת משחקים מרהיבה עם (Ray Tracing) ברזולוציית 4K ובמהירות גבוהה פי 1.4 לעומת GeForce RTX 3080 Ti ללא יצירת פריימים מבוססת DLSS. באמצעות 836 AI TOPS, יצירת פריימים מבוססת DLSS  מספקת תוספת ביצועים שהופכת את ה-RTX 4080 SUPER למהיר עד פי 2 מה-RTX 3080 Ti. ה-RTX 4080 SUPER מכיל יותר ליבות וזיכרון מהיר יותר בשביל יתרון זה בביצועים. הכרטיס יהיה זמין החל ב-31 בינואר במחיר שמתחיל מ-$999.

משחק מדויק: ה-GeForce RTX 4070 Ti SUPER

ה-RTX 4070 Ti SUPER הוא ה-GPU האידיאלי למשחקים בקצב פריימים גבוה וברזולוציה שבין 1440p ועד ל-4K. בהשוואה ל-RTX 4070 Ti, יש לו יותר ליבות, Frame Buffer מוגדל ל-16GB וזיכרון של 256-bit, המספקים הרחבת פס זיכרון משמעותית ל-672 גיגה-בייט בשנייה: פי 1.6 יותר מהיר מה-RTX 3070 Ti ופי 2.5 עם DLSS 3. ה-GeForce RTX 4070 Ti SUPER יהיה זמין החל ב-24 בינואר במחיר שמתחיל מ-$799.

מאוזן בצורה מושלמת: ה-GeForce RTX 4070 SUPER

ה-RTX 4070 SUPER מגיע עם 20% יותר ליבות מה-RTX 4070, מה שהופך אותו למהיר יותר מ-RTX 3090 עם שבריר מצריכת האנרגיה. עם DLSS 3, היתרון שלו עולה עם מהירות עד פי 1.5 יותר. הוא יהיה זמין החל ב-17 בינואר ובמחיר שמתחיל ב-$599.

המפרטים הטכניים המלאים זמינים בסוף ההודעה.

משחקים חדשים מבית Activision Blizzard ומנוי יומי: שורת עדכונים ל-GeForce NOW

NVIDIA מביאה עוד משחקים, תוכנית מנויים וטכנולוגיה חדשנית לשירות המשחקים בענן GeForce NOW. הכותרים הבאים של Activision ושל Blizzard שיצטרפו בקרוב לענן הם Diablo IV ו-Overwatch 2. אליהם יצטרפו שורה של כותרים מובילים, כולל ה-Exoprimal של Capcom, Honkai: Star Rail של HoYoverse ו-Pax Dei של Mainframe Industries.

עוד הציגה NVIDIA מנוי יומי חדש ל-GeForce NOW הקרוי Daily Pass, שיאפשר למשתמשי Ultimate ו-Priority להתנסות בשירות ל-24 שעות לפני שהם מקבלים את ההחלטה על הצטרפות לתוכנית חודשית או חצי שנתית. המנוי היומי ייהנה מגישה לאותן תכונות בדומה למנויים החודשיים או החצי-שנתיים למשך 24 שעות, ויהיה זמין החל מתחילת חודש פברואר בעלות 3.99 דולר עבור מנוי Priority יומי ו-7.99 דולר עבור מנוי Ultimate יומי.

עוד הכריזה NVIDIA על הרחבה של יכולות NVIDIA Reflex עבור מנויי שירות הגיימינג בענן: מנויי GeForce NOW Ultimate יוכלו ליהנות מ-Reflex בכותרים נתמכים ברזולוציה של עד 4K ובקצב 120 פריימים לשנייה.

NVIDIA מביאה גם את טכנולוגיית G-SYNC לענן ומעלה את ביצועי הזרמת הענן תוך הפחתת זמן השיהוי (latency) ומזעור ה-Stuttering לחוויית משחק חלקה ביותר, שתגרום לשחקנים להרגיש שהם מחוברים ישירות ל-SuperPOD שמניע את GeForce NOW RTX 4080.

בנוסף, מי שמשחקים בשירות GeForce Now במובייל יזכו לשדרוג ברזולוציית המשחק המקסימלית במכשירי אנדרואיד עד ל-1440p (רזולוציית 2560X1440). GeForce NOW כולל רבים ממשחקי המחשב הפופולריים ביותר – למעלה מ-1,800 כותרים מ-Steam, Xbox וכותרי PC Game Pass נתמכים, Epic Games Store, Ubisoft, GOG.com וחנויות דיגיטליות אחרות.

לפרטים נוספים

NVIDIA ומפתחי משחקים מביאים למציאות דמויות דיגיטליות “בעלות חיים” באמצעות NVIDIA ACE

NVIDIA הציגה גם מיקרו-שירותים (Microservices) עבור NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE) המאפשרים למפתחי משחקים כלים ותוכנות לשלב מודלים חדשניים של בינה מלאכותית יוצרת בדמויות אווטאר במשחקים ובאפליקציות שלהם. טכנולוגיות המיקרו-שירותים החדשות מאפשרות לבנות אווטארים אינטראקטיביים באמצעות מודלי בינה מלאכותית כמו NVIDIA Audio2Face (A2F), היוצרים אנימציות של הבעות פנים המושפעות ממקורות סאונד, ו-NVIDIA Riva Automatic Speech Recognition (ASR), המאפשר בניית יישומי דיבור ותרגום רב לשוניים הניתנים להתאמה אישית.

טכנולוגיית NVIDIA ACE מביאה את דמויות המחשב (NPC) לחיים ומייצרת חוויות וירטואליות שבעבר לא היו אפשריות. כדי להציג את יכולות האינטראקציה החדשות, NVIDIA שיתפה פעולה עם חברת Convai על מנת להרחיב את NVIDIA Kairos – דמו ה-NPC שהוצג ב-Computex. הפלטפורמה החדשה של Convai מאפשרת כעת לדמויות מחשב לשוחח בינן לבין עצמן, מעניקה להן מודעות לחפצים, ומאפשרת להן לאסוף ולספק פריטים לאזורים שונים במשחק על פי הצורך. יתרה מכך, דמויות מחשב כעת מקבלות את היכולת להוביל את השחקנים למטרות מגוונות ואף לחצות עולמות.  Audio2Face ו-Riva Automatic Speech Recognition זמינות כעת.


קרדיט: NVIDIA

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות