חדשות היום

חברת Samtec מציגה את מחברי Edge Rate® עם מרווח מגעים של 0.635 מ”מ וברוחב צר

חברת Samtec הרחיבה את קו מחברי Edge Rate® מלוח ללוח המוצלח שלה, והוא כולל מעתה סדרה לחיבור בצפיפות גבוהה, ברוחב שהוא מחצית הרוחב של המחברים בתכנון הקודם, ובגובה פרופיל חיבור נמוך של 5 מ”מ (סדרה ERF6 וסדרה ERM6). מחברי Edge Rate® בסדרות ERF6 ו- ERM6 תומכים ביישומי mezzanine מוקשחים שפועלים במהירות PAM4 גבוהה של 56 ג’יגה סיביות בשנייה’ שמיועדים למכשירים תעשייתיים בתחום ראייה משובצת, מכשור ומעקב, מזלטי”ם ורובוטיקה.

קטן ומוקשח

למחברים בסדרות ERF6 ו- ERM6 יש שתי שורות של פינים, על אף שהם מאופיינים בגוף צר במיוחד ברוחב של 2.5 מ”מ. אורך הגוף הוא 11 מ”מ עד 42.8 מ”מ עם קו מרכזי של 0.635 מ”מ. בכל שורה יש אפשרות של 10, 20, 30, 40, 50 או 60 מקומות לפינים. אפשרות זו הופכת את ההתאמה האישית של המוצרים לפשוטה ועדיין מאפשרת אספקה מהירה.

אם כוחות משיכה וגזירה הם בעיה, אפשר לקבל לקבל לשוניות הלחמה במסגרת קונפיגורצייה של מספר חלק סטנדרטי.

למרות הפרופיל הנמוך ביותר של 0.5 מ”מ, המחברים עדיין מספקים חפיפה של 0.90 מ”מ של מגע נומינלי לקבלת חיבור אמין.

על מנת להבטיח שהמחברים מיושרים כהלכה בקביעות, נוצקו בליטות ושקעים ליצירת קיטוב בתוך גוף המחבר. כפי שאפשר לראות בדף המפרט הטכני של המוצר, המוצרים בסדרות ERF6 ו- ERM6 מאפשרים חיבור עם חוסר יישור זוויתי וקווי.

כדי להבטיח עוד את החיבור של שני כרטיסי mezzanine, אפשר לקבל מרווחוני מערום מעגלים דרך חברת Samtec (חפשו אחר המותג SureWare™  של Smatec).

מערכת מגעים

מערכת המוצרים Edge Rate® של Samtec משתמשת במערכת מגעים ייחודית שמאריכה את אורך חיי המעגל, מגדילה את העמידות ומקטינה את כוחות ההחדרה והשליפה. כמו כן יש לה ביצועים חשמליים מצוינים בהשוואה למגעים השקועים (stamped) המסורתיים. יתרונות אלו מושגים על ידי שימוש בצד השטוח המוחלק בהשחזה של המגע לצורך משטח החיבור, במקום עם שפה בחיתוך שבה יכולים להיות קצוות מיקרוסקופיים גסים ומחוספסים. הקצה הצר של המגעים מיושר בתוך גוף המחבר כדי להקטין צימוד וערב דיבור בצד הרחב. קצה המגע משתמש במוליכי J סטנדרטיים להתקנה משטחית כדי לפשט את תהליך העיבוד על לוח המעגל המודפס.

הורדה בחינם של דוגמיות מוצר ודגמים

על מנת להפוך את התכנון של פתרון המוצר הנכון לתהליך חלק ללא תקלות ופשוט ככל שאפשר, חברת Samtec מציעה הורדות בחינם של דגם תלת ממדי ודוגמאות מוצר בחינם. את הדגמים התלת ממדיים אפשר לקבל להורדה ב- samtec.com ביותר מאשר 150 פורמטים, לרבות AutoCad, Solid Edge ו- Inventor.

בקש דוגמה או קונפיגורציה בחינם והורד את הדגם התלת ממדי שלך ישירות לדף הסדרות באתר Samtec:
ERF6, ERM6.

לצפייה בקו השלם של מחברים מוקשחים למהירות גבוהה (קווי אמצע של 0.50 מ”מ, 0.635 מ”מ ו- 0.80 מ”מ) עבור לכתובת samtec.com/edgerate.

זמינות המוצר

את המוצרים בסדרה למחברים בסדרות ERF6 ו- ERM6 של samtec, אפשר לקבל באופן ישיר או דרך מפיץ.


קרדיט: SAMTEC

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות