חדשות היום

BRIA AI מגייסת 24 מיליון דולר בסבב A לפיתוח בינה מלאכותית יוצרת, חזותית ואחראית (Responsible AI)

הפלטפורמה הפתוחה לבינה מלאכותית גנרטיבית של BRIA AI מאפשרת לחברות ליצור תוכן חזותי, מותאם לזהות המותג או לסגנון הוויזואלי שלהן, בקנה מידה רחב, ללא סיכונים משפטיים

BRIA  – הפלטפורמה הפתוחה המובילה לבינה מלאכותית גנרטיבית, חזותית ואחראית, מכריזה כי גייסה 24 מיליון דולר בסבב A, בסבב משותף בהובלת GFT Ventures, Intel Capital ו-Entrée Capital לצד משקיעים נוספים כגוןPublicis Groupe,

Getty Images, Samsung Next, IN venture (Sumitomo Corporation), Atinum Investment,

 Z -Venture Capital (LY Corporation), Mirae Asset Venture Investment, J-Ventures ועוד. ההשקעה בסבב A תמנף את ההצלחה של  BRIA, תחזק את מגוון היכולות הגנרטיביות העשיר שלה, כגון יכולות של טקסט לוידאו, תמשיך בפיתוח ושיפור הפלטפורמה הפתוחה שלה למפתחים וחוקרים ותסייע לבנות את הפעילות המסחרית הגלובלית שלה.

BRIA מאפשרת לחברות לפתח באופן מותאם את הצרכים הוויזואליים שלהן ומעניקה למפתחים את היכולת להטמיע בצורה חלקה יכולות של בינה מלאכותית חזותית גנרטיבית בכל מוצר, פתרון או מערכת קיימים, על ידי הנגשת קוד מקור והמודלים המאומנים, או באמצעות API וכ-SDK.

BRIA פועלת בשיתוף פעולה עם חברות תוכן חזותי מובילות בעולם ומתחזקת מעל מיליארד תמונות ברישיון. תמונות אלו משמשות לאימון מודלים בסיסיים של טקסט לתמונה של BRIA, כאשר החברה דואגת שהיוצרים, האמנים וחברות המדיה המקוריים יקבלו תמלוגים ראויים על התמונות שתרמו לתוצר הסופי. בעזרת אלגוריתמים ייחודיים ומוגנים בפטנטים, BRIA פיתחה מנוע ייחודי לשיוך נתונים, המאפשר לתגמל את בעלי התוכן, גישה ייחודית זאת פותרת את הבעיות המשפטיות והאתיות השייכות לטכנולוגית הבניה המלאכותית היוצרת.

למרות שישנן אינספור הזדמנויות לשיפור ביצועים עסקיים בעזרת בינה מלאכותית גנרטיבית, הרעיונות המנחים לאופן יישום הטכנולוגיה ולפיתוחה בצורה אתית נבחנים בקפדנות יתר. לפי salesforce 43% מהצרכנים לא סומכים על חברות שישתמשו בבינה מלאכותות בצורה אתית, מציאות שמחמירה עוד יותר לאור עלייה בכמות התביעות בגין הפרת זכויות יוצרים. BRIA מספקת את הפתרון המקיף היחיד, שמתמודד עם הנושא ישירות, ומותאם באופן מלא לנושא של הפרת זכויות יוצרים. הפלטפורמה של BRIA  מאומנת על תמונות ברישיון בלבד ואינה מכילה דמויות ציבוריות, סימנים מסחריים או כל דבר אחר שעלול להפר זכויות פרטיות, מה שמגן על החברה מפני תביעות משפטיות, מציע אחריות מלאה ומעניק לעסקים גישה מלאה למודלים של טקסט לתמונה וטקסט לווידאו.

“עם הכניסה המהירה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית לפעילות מסחרית, וכאשר 70% מהמנכ”לים מסכימים שיש לפעול בדחיפות בנושא הבינה המלאכותית הגנרטיבית כדי למנוע מהמתחרים שלהם לזכות ביתרון אסטרטגי, חשוב מאוד שהתוצרים הסופיים יפותחו ממקורות אתיים, אובייקטיביים ובעלי זכויות יוצרים בלי הצורך להחזיק את המודלים הבסיסיים ב”גן סגור” אשר לא נותן גישה למודלים עצמם”, אומר ד”ר יאיר עדתו, מנכ”ל ומייסד BRIA AI. “יכולות AI צריכות להיות חלק מארגז הכלים הטכנולוגי של חברות, כדי שיוכלו להרחיב את הפעילות שלהן בצורה חלקה ולשמור על הבעלות שלהן על הקניין הרוחני והנתונים. זה בדיוק מה ש-BRIA מספקת לכל חברה שמשתמשת בפלטפורמה שלנו, המבוססת על זכויות יוצרים, ואנחנו נרגשים מההזדמנות הזו להנגיש ולאפשר לחברות את היכולת לייצר בינה מלאכותית בצורה אחראית” ד”ר עדתו מוסיף כי דווקא בתקופה מאתגרת זאת, אנחנו נרגשים מהבעת האמון של המשקיעים בחברה, וביכולות שלנו להמשיך ולצמוח כעת ובהמשך”.

“אנו עומדים לחלוטין מאחורי המשימה של BRIA  להגדיר מחדש את תחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית החזותית, תוך התמקדות בתהליך שקוף, אחראי ומאובטח לפיתוח תוכן תוך מתן הצעת ערך חזקה יותר לחברות בתחום הזה. הטכנולוגיה של BRIA עוזרת לעסקים להימנע ממחסומים משפטיים שפוגעים בחברות מובילות המנסות לייצר תכנים מבוססי בינה מלאכותית, ללא ידיעת מקור התכנים או ללא מתן תגמול ליוצרים. הפתרון של BRIA, שמשתמש רק במאגרי תוכן ברישיון ומשלם לאמנים על כל שימוש בתמונה, הוא פלטפורמת בינה מלאכותית גנרטיבית ברמה הגבוהה ביותר לשימוש מסחרי”, אומר ג’יי אום, מייסד שותף ב-GFT Ventures.

“ההשקעה שלנו ב-BRIA לא רק עולה בקנה אחד עם המחויבות שלנו לבינה מלאכותית אתית ואחראית, אלא גם שואפת לדחוק את גבולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית והחזותית לקצה ולצייד את המשתמשים בכלי ה-AI המתוחכמים ביותר, במטרה להישאר תחרותיים”, אמר ארווינד “אבי” בהרדווג’, מנהל השקעות ב-Intel Capital. “זו הזדמנות לקחת חלק בהשפעה העצומה של תחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית והחזותית המתפתח ולהיות חוד החנית בעולם הסטוריטלינג החזותי המשתנה, באופן שכולם ירוויחו ממנו – מהאמן, דרך העסק שמשתמש באמנות ועד הקהל שמקבל אותה”. BRIA הייתה גם חלק מתוכנית ההאצה Ignite Deep Tech של אינטל.

הגישה של BRIA  מתמקדת בפיתוח בינה מלאכותית חזותית גנרטיבית מדויקת, ברת חיזוי, בטוחה ואחראית, תוך שמירה על היכולות ליצור תכנים ויזואליים באיכות גבוהה ללא תחרות. הטכנולוגיה של BRIA  ייחודית בהיקף הרחב של השינוי החזותי והיצירה המותאמת אישית שלה. הפלטפורמה גמישה ומאפשרת יכולות low code- no code, API, SDK, וגישה licensed source and weights and parameters. היכולות של BRIA  מעניקות לחברות יתרון תחרותי משמעותית בכך שהן מסייעות להן למצוא ולהעשיר את הצעת הערך שלהן בשוק על ידי יצירת תוכן ויזואלי ייחודי בקנה מידה רחב, תוך שליטה בנתונים ובטכנולוגיה.


צילום: קסניה פולק

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות