חדשות היום

Treetoscope: חדשנות ומחויבות – חציית גבולות ומעבר להישגים

בעולם שבו משאב המים המתוקים הופכים לנדירים ויקרים יותר ויותר, החקלאות נדרשת להיות יעילה וחסכונית יותר מתמיד. כמענה לאתגר זה, חברת הסטארט-אפ הישראלית Treetoscope (טריטוסקופ) פורצת דרך בתחום החקלאות החכמה עם פתרונות חדשניים המאפשרים לחקלאים לשפר את יעילות השקיית העצים בחלקותיהם תוך חיסכון משמעותי במים. החברה, שנחשבת לאחת מהמובילות בתחומה, השיגה לאחרונה הישגים מרשימים באמצעות גיוס מוצלח של כ-7 מיליון דולרים, כשהיא זוכה בהכרה בינלאומית ומרחיבה את השפעתה בקרב חקלאים ברחבי העולם.

מעבר להצלחתה הכלכלית, Treetoscope מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות חדשניות המשלבות בינה מלאכותית ואנליטיקה מתקדמת. המערכת שפיתחה החברה יכולה לנטר את מצב העץ בזמן אמת, לספק תובנות מדויקות לחקלאים ולאפשר להם לבצע החלטות מושכלות בנוגע להשקיה. היכולת להתאים את תדירות וכמות המים לצרכים הספציפיים של כל עץ מהווה מהפכה אמיתית בשטח, ותורמת לחיסכון משמעותי במשאב המים, לשיפור היבולים ולהצמצום הפגיעה בסביבה.

החדשנות הטכנולוגית של Treetoscope מתבטאת בשילוב חדשני של חיישנים מתקדמים ואנליטיקה מונעת מידע, המעניקה לחקלאים יכולת חסרת תקדים לניטור וניהול מדויק של השקייה. חיישנים אלו מותקנים בחלקות חקלאיות ובשילוב מידע נוסף בנוגע לקרקע, טמפרטורה, תצלומי לווין ועוד, המידע הזה מעובד ומנותח באמצעות אלגוריתמים מתקדמים המייצרים תובנות השקייה מדויקות לחקלאי בזמן אמת. כמו כן, האלגוריתמיקה המתוחכמת של המערכת מצריכה בהתקנת חיישנים בודדים בחלקת השקייה על מנת לנטר את החלקה כולה, מה שמאפשר גמישות וסקלביליות מערכתית.

המערכת מאפשרת לחקלאים להבין בצורה יעילה ומדויקת את צרכי ההשקיה של החלקות שברשותם, מה שמביא לחיסכון במים ושיפור היבולים. טכנולוגיה זו גם משפרת את הסביבה האקולוגית על ידי צמצום דישון ומניעת זיהום מי-תהום וקרקע, ומסייעת לחקלאים להתמודד עם אתגרי האקלים המשתנה.

בעזרת גיוס הכספים האחרון וההשגים המתמשכים, Treetoscope ממשיכה לשפר את הטכנולוגיות שלה, מרחיבה את היקף פעילותה העולמית ומציבה את עצמה בחזית החדשנות בתחום החקלאות המודרנית.

לאחרונה, חברת Treetoscope סיימה בהצלחה סבב גיוס SEED, אשר הניב לה 7 מיליון דולר. גיוס מרשים זה הובל על ידי קרן הון סיכון Champel Capital, יחד עם משקיעים נוספים כגון GlenRock, SeedIL, ו-YYM-Ventures. התמיכה הכלכלית והאמון שהציגו המשקיעים הם עדות לפוטנציאל הגדול של החברה ולצפי לצמיחה עתידית ניכרת. הכספים שגויסו ישמשו לצורך האצת הפיתוח והרחבת הפעילות המסחרית של Treetoscope לשווקים חדשים, מה שיחזק את מעמדה כחלוצה בתחום החקלאות הטכנולוגית והחסכונית במים.

הכספים שנאספו בסבב זה יתמקדו בחיזוק קווי המוצר והשירותים של החברה, תוך כדי פיתוח טכנולוגיות מתקדמות נוספות בתחום החקלאות המתוחכמת. כחלק מהתוכנית האסטרטגית, Treetoscope מתכננת להרחיב את הנוכחות שלה בשווקים קיימים ולחדור לשווקים חדשים ברחבי העולם, תוך כדי שמירה על מחויבותה לסביבה ולפיתוח חקלאות יעילה וברת-קיימא. מטרתם היא להביא לשינוי משמעותי באופן שבו החקלאות מתנהלת ברמה העולמית, ולהבטיח שהפתרונות של Treetoscope ישרתו כסטנדרט לחקלאות המודרנית.

תמונה :1 זוכת המקום הראשון בתחרות החדשנות הטכנולוגית פורצת הדרך מטעם ארגון ההשקיה האמריקאי לשנת 2023 קרדיט: TREETOSCOPE

במרכז החדשנות של Treetoscope עומדת טכנולוגיה פורצת דרך, אשר משנה את הגישה לחקלאות מודרנית וחסכונית במים. החברה פיתחה מערכת מתקדמת המשתמשת בחיישנים חדשניים ובינה מלאכותית כדי לנטר את צריכת המים של העצים בזמן אמת. טכנולוגיה זו מאפשרת לחקלאים לקבל תובנות מדויקות ולייעל את תהליך ההשקיה, באמצעות תכנון מותאם אישית לכל עץ וסוג קרקע.

המערכת של Treetoscope מזהה ומגיבה לתנאים משתנים בשטח, כך שכל עץ מקבל את כמות מדויקת של מים לה הוא זקוק. השימוש בטכנולוגיה זו לא רק חוסך במים, אלא גם מסייע להגדיל את היבול ולשפר את איכות הפרי. כמו כן, החסכון במים תורם להקטנת הפגיעה במשאבי הטבע ולמניעת זיהום הקרקע, היות ובמקרים רבים דשנים מפוזרים בחלקה באמצעות מערכות ההשקייה.

המחקר והפיתוח המתמשך של Treetoscope בתחום זה משקפים את המחויבות העמוקה של החברה לחדשנות סביבתית. פתרון זה לא רק מעניק לחקלאים יתרון כלכלי על ידי חיסכון בהוצאות, אלא גם מאפשר להם לתרום לשמירה על הסביבה. כך, Treetoscope מציבה את עצמה כשחקן מרכזי במאבק העולמי לשמירה על משאבי הטבע ולקידום חקלאות אחראית וירוקה יותר.

ההכרה הבינלאומית שזכתה לה Treetoscope מתבטאת לא רק בגיוס ההון המוצלח, אלא גם בזכייה במקום הראשון בתחרות המובילה של איגוד ההשקייה האמריקאי. הזכייה בתחרות זו, שנחשבת לאחת מהמכובדות בתחומה, משקפת את הפוטנציאל הגבוה והחדשנות של הטכנולוגיות שפיתחה החברה ובמסגרתה גברה על מתחרות גדולות ו-וותיקות ממנה בשוק. זו הכרה משמעותית בפתרון שמספקת Treetoscope לאחת הבעיות המרכזיות של החקלאות העולמית – ניהול משאבי מים יעיל וחסכוני.

בנוסף להישג הזה, Treetoscope ממשיכה להרחיב את השפעתה ברחבי העולם, עם מכירות משמעותיות ושותפויות אסטרטגיות בשווקים מרכזיים. שותפויות אלה משקפות את האמון והערכה שהענף החקלאי מפגין כלפי החברה ומוצריה, ומסייעות לה לחדור לשווקים חדשים. תוך כדי התמודדות עם האתגרים הסביבתיים הקיצוניים שעומדים בפני החקלאות העולמית, Treetoscope מתמקדת ביצירת מציאות חדשה בשטח שלא התאפשרה קודם.

Treetoscope מבינה את חשיבות השותפויות האסטרטגיות להצלחתה בשוק העולמי. החברה חתמה לאחרונה על שותפות ארוכת טווח עם חברת נטפים, ענקית טכנולוגיות ההשקייה, וכעת מתרחבת לשוק הטורקי תחת מטריית ניהול החווה החכמה של נטפים. שותפות זו פותחת בפני Treetoscope דלתות לשווקים חדשים ומסייעת לה להביא את חדשנותה לחקלאים ברחבי העולם.

במקביל, החברה ממשיכה לפעול במזרח התיכון, צפון ומרכז אמריקה ואירופה, תוך כדי חיפוש אחר שותפויות נוספות והרחבת הנוכחות שלה בשווקים אלו. המטרה היא להפוך את הפתרונות הטכנולוגיים של Treetoscope לחלק בלתי נפרד מהמהפכה בתחום החקלאות המודרנית, ולהציב את החברה כמובילה בתחום החסכון במים והשיפור ביעילות הגידול.

בתקופה סוערת זו, Treetoscope מתמודדת עם אתגרים משמעותיים, תוך שמירה על חוסן ותמיכה בצוות שלה, בין אם פונו מהעוטף או נקראו הם עצמם או בני משפחותיהם למילואים. החברה משקיעה בבניית קהילה חזקה ותומכת בין עובדיה, כדי לשמור על רווחתם ולהבטיח סביבת עבודה תומכת ומכילה. החברה מאמינה שהמשך והרחבת פעילותה היא צו השעה על מנת להבטיח את איתנותה ואת יכולת הצמיחה והחזרה לשגרה לעובדיה ומייחלת שכולם ישובו במהרה לבתיהם בשלום ובהקדם.

המסע של Treetoscope מראה צמיחה מהירה ובריאה ותרומה מרכזית לחקלאות העולמית. הצלחתה, ההכרה הבינלאומית ושותפויותיה המשמעותיות, מצביעות על בשורה משמעותית לענף החקלאות החכמה. החברה מתמקדת בפיתוח פתרונות יעילים, תוך כדי שמירה על חזון סביבתי. Treetoscope ממשיכה להוביל את הדרך בחדשנות בתחום החקלאות המודרנית.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות