חדשות היום

חברת Samtec יצאה לשוק עם מחברי קצה בעלי גוף צר מתאימים לשימוש ממתח ישר עד 67 ג’יגהרץ

חברת Samtec יצאה לשוק עם קו חדש של מחברי קצה לת”ר (RF) עם תכנון של גוף צר קטן ב- 33% מזה של מחברי הקצה המסורתיים. מחברים אלו משמשים בדרך כלל במערכי מעבדות, ליישומים של בדיקות ומדידות בתדר גבוה, לבדיקת רכיבים ספרתיים במהירות גבוהה ולמעגלי הערכה. יכולות הפעולה שלהם קיימות בטווחי התדירות שבין מתח ישר ל- 67 ג’יגה הרץ (סדרת 185-EL), מתח ישר ל- 50 ג’יגה הרץ (סדרת 240-EL) ומתח ישר ל- 40 ג’יגה הרץ (סדרת 292-EL). סוגי הממשק כוללים 1.85 מ”מ, 2.40 מ”מ ו- 2.92 מ”מ.

כפי שהשם מרמז, מחברי הקצה לת”ר של Samtec מותקנים בקצה של המעגל המודפס. באופן כזה קל ליישר את פין היישור עם עקבת המעגל, עובדה שגם עוזרת להבטיח יישור מתאים של חיבור ההארקה למניעת זליגה של אותות בת”ר. מחברי הקצה לת”ר של Samtec מתחברים אל המעגל המודפס בלחץ ולא נדרשת להם הלחמה. יישור מתאים וביטול הצורך בהלחמה מאפשרים שמירה על יכולות ביצועים משופרות בתחום שלמות האותות (לעומת מחברים לחיבורי קצה בהלחמה, או אפילו מחברי קצה זוויתיים).

משמעות העיצוב המיועד לחיבורים ללא הלחמה של מחברי הסדרות 185-EL, 240-EL
ו- 292-EL היא שאפשר לעשות בהם שימוש חוזר, שנודע גם בשם ‘החלפה בשטח’. עם עד 500 מחזורי חיבור, אפשרות זו הופכת אותם לחסכוניים ביותר בעלות. את מחברי הקצה לת”ר של Samtec קל ביותר להרכיב והם לא גורמים כל נזק למעגל המודפס.

“כאשר יש חשיבות עליונה לביצועים חשמליים, לעתים קרובות בוחרים במחברי קצה במקום במחברים אנכיים או זוויתיים. חברת Samtec פעלה כדי לשפר את התכנון הכולל של המחברים, על מנת לקבל ביצועים משופרים של האימפדאנס ושל היג”ע (VSWR) לעומת מחברי קצה אחרים שמשמשים לרוב בתעשייה. בשילוב עם היצע מחברי Sudden Service® של Samtec, אשר כוללים שלמות אותות ושירותי אופטמיזיציה ביציאה לשוק (launch optimization), אנו מצפים שמחברי הקצה לת”ר של Samtec ימצאו במהירות את מקומם בשוק”, אמר דייויד ביראון [David Beraun], מנהל שיווק ופיתוח המוצר בחברת Samtec.

מהנדסים שמחפשים לקבל עזרה בביצוע אופטימיזציה של מעגלים ו/או בניתוח ערוצים מלא יכולים ליצור קשר דרך RFGroup@samtec.com.

עובי המעגל המודפס המומלץ למחברי קצה לת”ר, ללא הלחמה, של Samtec הוא 0.040 אינץ’ עד 0.100 אינץ’ (1.02 מ”מ עד 2.54 מ”מ). מומנט ההתקנה המומלץ הוא 0.5 עד 0.8 פאונד לאינץ’ (3.5 גר’ לסמ”ר עד 5.62 גר’ לסמ”ר).

נתונים חשמליים ומכניים מלאים אפשר למצוא בגיליון נתוני המוצר בדף של כל אחת מהסדרות:
185-EL, 240-EL ו- 292-EL.

זמינות: מחברי הקצה לת”ר של Samtec נמצאים במלאי וזמינים כבר עתה, ואפשר לקבלם ישירות מ- Samtec או דרך מפיצים מורשים.

Samtec מציעה קו שלם של פתרונות מהמדף שמתאימים ליישומים של גלי מיקרו ושל גלים מילימטריים מ- 18 ג’יגה הרץ עד 110 ג’יגה הרץ. המוצרים המדויקים לת”ר של Samtec תומכים בהתקדמויות הטכנולוגיות בתקשורת אלחוטית, בתחומי הרכב, המכ”ם, תקשורת לוויינים (SATCOM), חלל–אוויר, הצבא ובדיקות ומדידות. התאמה אישית של מוצרים, בשינויים מהירים וגם בתכנון מחדש, אפשרית אף היא.


קרדיט: סמטק

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות