חדשות היום

לראשונה בישראל: קבוצת CANDO DRONES הטיסה רחפן המחובר לרשת MAX5G של פלאפון

הטיסה ההיסטורית התקיימה על רקע ההכרזה של חברת פלאפון על השקת רשת 5G MAX   החדשה וחשיפת מייצגים המדגמים ללקוחות פלאפון את יכולות הרשת החדשה חיבור הרחפנים לרשת יאפשר שליטה, בקרה והעברת ודאו בזמן אמת מהרחפנים לצורך ניתוח תמונה מבלי לאבד חיבור לרשת

קבוצת  CANDO DRONESוחברת High Lander המובילות את פיתוח האקוסיסטם בעולם הרחפנים בישראל, הטיסו לראשונה רחפן המחובר לרשת ה 5G MAX של פלאפון אשר הושקה אתמול בהשקה חגיגית. החידוש בטיסה זו הוא שמתאפשר תיעדוף תקשורת הכרחית לשליטה, בקרה והעברת ודאו זמן אמת מהרחפנים לצורך ניתוח תמונה מבלי לאבד חיבור לרשת במיוחד באירועי עומס הומי אדם.

חברות הרחפנים מתמודדות עם הטסות במקומות עמוסים לצד דרישות אבטחה, אמינות ושרידות המחייבות קישוריות אמינה ויציבה. רשת 5G MAX החדשה תאפשר לשריין ולהקצות באופן דינמי משאבי רשת לטובת הטסת רחפנים, במספרים גדולים, בתנאים משתנים, בהתאם לעומס המשתנה ותוך כדי הבטחת רציפות תקשורתית איכותית וקישוריות.

ליבת הרשת החדשה צפויה לסייע בשעות חירום עם האפשרות לשמירה על רשת סלולרית חזקה ויציבה וכן מתן פתרונות מהירים לרחפנים ולשירותי אבטחה – מה שכבר יוצר עניין בקרב גופי הביטחון. בנוסף, הרשת צפויה להביא לשיפורים דרמטיים בהיבטי אבטחת מידע ותהיה עמידה יותר בפני פריצות סייבר. עוד הודגמה היכולת לנהל מרחב אווירי ובתוכו רחפנים רבים ולמגוון משימות, להזרים נפח גדול מאד של דאטה, בזמן אמת עם שיהוי נמוך הקריטי עבור תפעול מיטבי.

יוליה כץ, סמנכ”ל אסטרטגיה בCando Drones : אנו שמחים להיות שותפים למהלך פורץ הדרך של פלאפון בהשקת רשת MAX  5Gהחדשה.  טיסת המבחן שבוצעה יחד עם חברת High Lander מדגימה את יכולות הרחפנים שטסים על גבי הרשת החדשה, זכתה להצלחה רבה. אנו נכנסים לעידן חדש בו יהיה ניתן לשלב ולהטמיע רחפנים שונים במערכות ניהול ערים חכמות בישראל, ואנו גאים להיות החברה שמובילה את התחום בישראל” .

 “ליבת הרשת MAX G5 החדשה שלנו, תשפר בצורה דרמטית את חווית הגלישה של לקוחות רבים ותשפיע על תחומים רבים בחיינו, ביניהם גם תחום הטסת הרחפנים”, אמר דרור בהט סמנכ”ל השיווק של פלאפון. “אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת   Cando Dronesוחברת  High Landerבמסגרת זו פתחנו את הרשת החדשה לחברות נוספות וסטרטאפים וקוראים להם להצטרף ולפתח יכולות על גבי הרשת החדשה שלנו”.


קרדיט: High Lander

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות