HPE Aruba Networking משיקה לראשונה נקודות גישה Wi-Fi 7 עם הקיבולת הרחבה ביותר בתעשייה ואבטחה משופרת עבור התקני IoT

סדרת נקודות הגישה החדשות התומכות Wi-Fi 7 מספקות פתרונות IT לקצה מותאמות ל- AI, על מנת לספק קישוריות מאובטחת עם ביצועים גבוהים למשתמשי קצה ורכיבי IoT

 

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) השיקה נקודות גישה המותאמות לתקן Wi-Fi 7 המספקות את הקיבולת הרחבה ביותר בתעשייה לניהול תעבורה אלחוטית, תוך חיזוק אבטחת הרשת ושיפור שירותים מבוססי מיקום כדי לספק פלטפורמה מאובטחת עבור לקוחות והתקני IoT ארגוניים.

כמובילת שוק האלחוט הארגוני וכמובילה 18 פעמים בריבוע הקסם של גרטנר בתחום התשתית החוטית והאלחוטית, HPE Aruba Networking ממשיכה להציג חדשנות עם נקודות גישה חדשות בתקן Wi-Fi 7, אשר עולות על דרישות התקן בכך שהן מספקות תפוקת GHz גבוהה יותר של עד 30% בהשוואה למוצרים מתחרים וזאת באמצעות פטנט ייחודי, המאפשר ניצול טוב יותר של תחומי התדרים 5Ghz ו- 6Ghz (Ultra Tri-band technology).

נקודות הגישה החדשות של HPE Aruba Networking מנוהלות על ידי HPE Aruba Networking Central, דבר שמבטל את הצורך לפרוס שכבת רשת לניהול ה-  IoT ,  נקודת הגישה יכולה לפעול כפלטפורמת קישוריות מאובטחת כדי לתמוך בגידול בהתקני IoT שבקצה הרשת – כמו מצלמות, חיישני אודיו וגלאי תנועה.

ככל שהתקני IoT מציעים מקור עשיר לנתונים עבור אימון AI והסקת מסקנות, אקו-סיסטם שלם של פתרונות עסקיים מקיפים מלמעלה מ- 350 שותפי HPE יכול לסייע לארגונים ללכוד, לאבטח, להעביר ולמנף נתונים המגיעים מרכיבי IoT במטרה להעביר תובנות עסקיות בזמן אמת, לצד סיוע להקמת אגמי נתונים מבוססי AI. עם חדשנות זו, הנתונים הללו ניתנים לשימוש על מנת לאמן ולהפעיל מודלים של AI לפתרונות כמו תחזוקה מנבאת וחווית לקוח פרסונלית.

“HPE Aruba Networking מובילה למעלה משני עשורים בחדשנות בתחום ה-Wi-Fi וגם כעת, אנחנו ממשיכים במחויבותנו לספק ללקוחות את הקישוריות האמינה, המאובטחת ובעלת הביצועים הגבוהים, הדרושה להם כדי להתעלות על היעדים העסקיים שלהם, ממתן חווית לקוח ברמה גבוהה ועד להטמעת תהליכי ייצור אוטומטיים”, אמר סטיוארט סטריקלנד, מנהל טכנולוגיות ראשי לתחום האלחוט ב-HPE Aruba Networking.

“לקוחות תמיד רוצים לבצע השקעות חכמות בתשתית האלחוטית שלהם, תוך שהם לוקחים בחשבון את הצורך להכין את הרשת לעתיד ולספק את התוצאות העסקיות הרצויות”, אמר כריס דופוי, אנליסט ראשי ב-650 Group. “עם הצמיחה העצומה בהתקני IoT, הביקוש לאבטחה בכל מקום בו-זמנית והצורך בתאימות לאחור כדי להתאים להתקני לגאסי, ה-Wi-Fi 7 מספק את כוח המחשוב, הגמישות, המהירות, האמינות והקיבולת שארגונים מחפשים היום בעת קבלת החלטות בנוגע לשדרוג הרשת”.

עם ההשקה של נקודות הגישה 730 Series Campus של HPE Aruba Networking, ארגונים יכולים למקסם את הערך של ההשקעות בתקשורת האלחוטית שלהם עם מאפיינים הכוללים:

  • Wi-Fi טוב יותר עבור Use cases תובעניים
  • רשת בעלת יכולות AI עבור רכיבי IoT, המאפשרת את פישוט מערך ה- IOT.
  • אבטחה משופרת בקצה הרשת
  • שירותים מבוססי מיקום בדיוק גבוה
  • פלטפורמה חזקה יותר בעלת כמות כפולה של זיכרון SDRAM וזיכרון Flash בהשוואה לדגמים קודמים של HPE
  • ועוד.

מערך הניהול והאורקסטרציה : HPE Aruba Networking Central הוא חלק ממערך ה- HPE GreenLake for Networking (NaaS) וזמין באמצעות פלטפורמת הענן HPE GreenLake.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות