חדשות היום

VMware משיקה את חבילת VMware View 4

תאפשר גישה מרחוק דרך רשתות הIP גם ליישומים גרפים כבדים במיוחד

 חברת (NYSE: VMW) VMware, המובילה העולמית בפתרונות וירטואליזציה מכריזה על יציאת VMware view 4 לשוק. חבילת VMware view 4 החדשה תאפשר אימוץ נרחב של תחנות עבודה וירטואליות, תוך ייסוד מודל של ניהול הדסקטופ כשירות. החבילה החדשה הינה הפיתרון היחיד בתעשייה, הבנוי באופן ייעודי ואופטימאלי לאספקת תחנת עבודה בסביבה וירטואלית. . חבילת VMware View 4 הינה פיתרון מלא לוירטואליזציה של תחנת העבודה, המעניקה חווית משתמש עשירה וגמישה על בסיס פלטפורמה אפקטיבית, מאובטחת ומנוהלת ממקום מרכזי. כל זאת תוך הוזלה משמעותית של עלות הבעלות הכוללת על הדסקטופ בחמישים אחוזים.

חברת VMware  ממנפת את יכולות פלטפורמת VMware vSphere™ עם VMware View 4  בנוסף הפתרון מכיל את פרוטוקול ה-PCoIP שכולל מערכת תמיכה רחבה וענפה של שותפים נבחרים, להענקת פתרון ניהול שלם לעבודה מרחוק בתחנת העבודה. חבילת View 4 מסירה את מגבלות הסקלביליות, ביצועים ומגבלות נוספות, שמנעו מהמשתמשים לאמץ וירטואליזציה לתחנת העבודה. זאת על מנת לאפשר אימוץ נרחב של וירטואליזציה לתחנת העבודה בארגונים כשיגרה.

חבילת VMware view 4 מספקת ניהול משופר ליישומי הדסקטופ, באמצעותה ניתן יהיה לספק אלפי תחנות עבודה או אפליקציות לפי דרישה ובאופן מיידי, כאשר ניתן לנהל את כל תחנות העבודה ממערכת ניהול מרכזית אחת. באמצעות VMware view 4 יוכלו ארגונים להגדיר רמות גישה שונות כמו זמינות ברמת אנטרפרייז, התאוששות מאסון, וגישה במקרים של כשל מערכות גם לאלפי משתמשים בארגוני ענק. אבטחה חזקה ניהול מרוכז של מדיניות האבטחה והעדכונים.

 מאפייני החבילה:

חבילת 4VMware View כוללת פתרון מלא כולל תכונות מתקדמות כדוגמת: PC over IP – פרוטוקול חדש אשר פותח באופן ייעודי להצגת הדסקטופים הוירטואליים תוך כדי חווית משתמש מקסימאלית. התוכנה יודעת לזהות באופן דינאמי את סוג ההתקן הנייד, את המיקום על גבי הרשת ואת סוג החיבור לאספקת חווית הדסקטופ האופימאלית לכל  סוגי משתמשים. רק פרוטוקול PCoIP מנתח ומסייע בייעול חוויית משתמש גם עבור סביבה משולבת  חומרה וגם בסביבה מבוססת תוכנה כאחד. VMware View Display – מולטי מוניטור לתצוגה דינאמית ונוחה של הדסקטופ כולל תמיכה בתוכן קול ובוידאו באיכות גבוהה. VMware View Direct – מיפוי USB רציף מהדסקטופ הוירטואלי למשתמש הקצה לשיפור הפרודוקטיביות. VMware View Printing – זיהוי אוטומטי של מדפסות מקומיות ואספקת הדפסה באיכות גבוהה גם ברוחב פס נמוך. VMware View Unified Access חיבור הזמין מן הדסקטופ לסביבות המחשוב השונות בהם שרתי Windows Terminal  שרתי להב, ומחשבים מרוחקים נוספים.

בדיקה

תגובות סגורות