חדשות היום

חברת “ניו טק מגזינים גרופ” רוכשת את פעילות “מירב קורן הפקות”.

חברת “ניו-טק מגזינים גרופ” בבעלות האחים רונן ותומר גור-אריה, רכשה לאחרונה את פעילות “מירב קורן הפקות” שבבעלות חיים קורן.

פעילות “מירב קורן הפקות” כללה הוצאה לאור של המגזינים ‘אלקטרוניקה‘ ו WAVETECH והפעלת אתר האינטרנט ‘אלקטרוניקה‘.

הרכישה נעשתה כחלק מהרחבת פעילותה של “ניו-טק מגזינים גרופ” הכוללת הוצאה לאור של המגזינים New-Tech Magazine ו- New-Tech Military Magazine, הפעלת אתר האינטרנט של החברה ופעילות של חברת הבת New-Tech Events העוסקת בארגון תערוכות, כנסים, ימי עיון ואירועים מיוחדים לתעשיות השונות ולתעשיית ההיי-טק בפרט.

לדברי מר’ תומר גור-אריה, מנכ”ל “ניו-טק מגזינים גרופ”, צעד זה נעשה כחלק מהרחבת פעילות החברה המתוכננת לשנים 2010-2011. רכישת הפעילות של  “מירב קורן הפקות” מרכזת את הכוחות המובילים והמנוסים ביותר בשוק. לחיים קורן ולי ניסיון כולל של עשרות שנים בענף, הכרות השוק וצרכיו. הרכישה נועדה לנתב את הידע והניסיון המשותפים ולהרחיב את הפעילויות שלנו בארץ ובחו”ל”.

לדברי מר’ חיים קורן “לאחר החלטתי לסגור את “מירב קורן הפקות” הדבר הטבעי והנכון ביותר עבורי היה למכור את פעילות החברה רבת השנים לחברת “ניו-טק מגזינים גרופ”. עוד מוסיף קורן “ניו-טק מגזינים גרופ” מביאה לשוק חדשנות, איכות, שירות ותפוצה ששינו את פני ענף העיתונות המקצועית בשוק ההיי-טק. החברה דינמית, חדשנית ובעלת כוח אדם איכותי, מקצועי מאוד ומסור. ההיכרות רבת השנים עם תומר גור-אריה, מנכ”ל החברה והעורך הראשי של המגזינים, יצרה קרקע פורייה לביצוע הרכישה”.

צעד ראשון שמניבה הרכישה ייצא לאור בקרוב: אל המגזינים הקיימים  New-Tech Magazine ו- New-Tech Military Magazine, מתווסף מגזין נוסף ‘ ‘New-Tech Microwave Magazine מגזין זה יהיה הגרסה החדשנית של מגזין WAVETECH.

“במגזין החדש נסקר וניתן במה לתחומי ה-RF, המיקרוגלים, התקשורת, אנטנות ועוד. המגזין פונה לקהל יעד בתחום זה, מהנדסי פיתוח, מנהלי פרויקטים, אנשי ייצור, רכש והנדסה אנשי אקדמיה ועוד. המגזין ייסקר את ההתפתחויות והמגמות העולמיות בתחום עם דגש על כיסוי השוק הישראלי”

פעילויות נוספות של החברה יפורסמו בקרוב.

אודות ניו-טק מגזינים גרופ בע”מ:

 

החברה נוסדה ע”י תומר גור-אריה. משרדיה הראשיים ממוקמים באזה”ת ברעננה.

לחברה משרדים נוספים בניו-יורק, המטפלים בקשרי לקוחות צפון אמריקה ובסיקור השוק האמריקאי.

פעילות החברה כוללת הוצאה לאור של מגזינים מקצועיים, חברת תערוכות ואתר אינטרנט חדשותי לענף ההיי-טק.

תגובות סגורות