מוטורולה ישראל תספק למשטרת ישראל את מערכת התקשורת הדיגיטאלית המתקדמת

מוטורולה ישראל תספק למשטרת ישראל את מערכת התקשורת הדיגיטאלית המתקדמתASTRO® 25.

מערכת הרדיו המשודרגת תחליף את המערכת האנלוגית הקיימת במשטרה ותעניק, בין שאר היכולות, כיסוי קשר משופר בפריסה ארצית.

מערכת הקשר, דיבור והנתונים המשודרגת למשימות קריטיות תוכננה ופותחה במיוחד עבור ארגוני חירום והצלה. המערכת מבוססת על תקשורת אלחוטית דיגיטאלית P-25 (תקן לפרוטוקול תקשורת המשמש את הגופים העוסקים בתחום הביטחון האישי של האזרח בארה”ב ומדינות נוספות) ומספקת כיסוי  קשר ויכולת עבודה בשילוב עם כוחות נוספים (מחוץ למשטרה).

המערכת טומנת בחובה יתרונות רבים עבור ארגונים העוסקים בביטחון האישי של האזרח, כמו גם לחברות וארגונים הדורשים שימוש נרחב בתקשורת אלחוטית מתוחכמת וטווח קישוריות רחב עם משתמשים הנמצאים בשטח. מערכת התקשורת הדיגיטאלית משדרגת את יכולות המשטרה, ומשפרת באופן משמעותי את אמצעי הקשר הקיימים, בהיבטים של: אבטחת התקשורת, הצפנת שיחות, קיבולת העברת נתונים, תקשורת דיגיטאלית, ותאפשר להגדיל את מספר השיחות והמשתמשים ברשת.

“משטרת ישראל פועלת באופן תדיר לשדרוג יכולותיה המבצעיות, תוך שהיא מתבססת על האמצעים הטכנולוגיים החדשניים ביותר. מערכת התקשורת החדשה תשמש את השוטרים הפועלים בשטח. היא תגביר את יכולת התגובה שלנו, תאפשר לנו לספק מענה אפקטיבי לאירועי היומיום, ותשפר את כושר ההרתעה של משטרת ישראל”, אומר ניצב דוד קראוזה, ראש אגף תכנון וארגון במשטרת ישראל, אשר משמש גם כיושב ראש ועדת ההיגוי של פרויקט הקשר. “הודות ליכולותיה החדשניות, המערכת עשויה לשמש תשתית יציבה למערכת רדיו לאומית המיועדת לשימוש כל ארגוני החירום, הביטחון וההצלה ברחבי המדינה”, הוסיף קראוזה.

 

במהלך שנת 2010, משטרת ישראל תשלים תהליך הגירה ממערכת הקשר האנלוגית למערכת הקשר הדיגיטאלית החדשה שתופעל מבצעית.

המערכת החדשה תבטיח כיסוי קשר מורחב ושימוש  יעיל בתדרי הרדיו של המשטרה. כמו כן, שירות ההודעות הכתובות שלASTRO®25  (Text Messaging Service – TMS) הפועל על תשתית התקשורתASTRO®25 , שהנה מערכת דיגיטאלית לדיבור והעברת נתונים (IV&D), מסייע לספק למשתמשים האמונים על הביטחון האישי של האזרח גישה מרחוק, בזמן אמת, לנתוני משימות קריטיות. זוהי צורה אידיאלית של תקשורת אלטרנטיבית, כאשר מידע רגיש צריך להיות מחולק בין מספר גורמים. המערכת כוללת יכולת מובנית לשדרוג לטכנולוגיית TDMA דיגיטאלית.

מערכת ASTRO®25  הנה בעלת יכולות יתירות ושרידות, וכוללת מרכזי גיבוי הפרוסים ברחבי הארץ, כדי לאפשר למשטרה לשמור על פעולה רצופה בזמן פעילות שגרתית ובמצבי חירום.

“מערכת התקשורת המתקדמת  Standard ASTRO® 25 מציבה את משטרת ישראל בחוד החנית, יחד עם כוחות המשטרה המתקדמים בעולם. הטמעת המערכת במשטרה תשפר מאוד את יכולותיה המבצעיות”, אומר שמעון דיק, סגן נשיא ומנהל פעילות שוקי ישראל במוטורולה.

“תהליך ההגירה ממערכת הקשר האנלוגית למערכת הקשר הדיגיטאלית החדשה יבוצע תוך שמירה על הרציפות המבצעית  והתפעולית של המשטרה”, הוסיף דיק.

מוטורולה הינה שותף טכנולוגי אמין עם רקורד מוכח באספקת מערכות רדיו דיגיטאליות דו-כיווניות מאובטחות מקצה לקצה, פתרונות תקשורת, דיבור  ונתונים בעלי יכולת עבודה הדדית ופתרונות פס רחב אלחוטי ללקוחות בעלי משימות קריטיות בטכנולוגיותASTRO®25  ו- TETRA (Terrestrial Trunked Radio).

תגובות סגורות