חדשות היום

Microsoft ישראל משיקה גרסאות ניסיון של חבילת שירותי הענן הארגוניים BPOS

השירותים יוצעו לראשונה על תשתיות מיקרוסופט ובחינם עד ההשקה בחודש מרץ 2010

מיקרוסופט השיקה בישראל גרסאות ניסיון של חבילת שירותי הענן הארגוניים
(BPOS (Business Productivity Online Services, וזאת כחלק ממהלך עולמי שמתקיים בעשרות מדינות. החבילה החדשה מהווה נדבך מרכזי באסטרטגיית הענן של מיקרוסופט, והיא נועדה לאפשר לארגונים לצרוך פתרונות תוכנה מובילים ישירות מהענן. גרסאות הניסיון החדשות ניתנות לרישום ולשימוש בחינם בהיקף של 20 משתמשים לכל ארגון וזאת עד למועד ההשקה של החבילה בתשלום במרץ 2010.

חבילת שירותי הענן הארגוניים BPOS כוללת 4 פתרונות שמסופקים לראשונה על תשתיות מיקרוסופט. היא כוללת גרסאות מקוונות של תשתיות התקשורת ושיתוף המידע הארגוניות: Exchange, SharePoint, Office Communications Server ו-Live Meeting. כלל השירותים מסופקים עם יכולות אבטחת מידע והצפנה מובנות של מיקרוסופט והבטחה של רמת זמינות של 99.9%.

לאחר ההשקה בתשלום בישראל בבמרץ 2010 תעלה החבילה המלאה 10 דולר למשתמש לחודש. שירות ה-Exchange בלבד יעלה 5 דולר למשתמש לחודש. שירות SharePoint בלבד יעלה 5.25 דולר למשתמש לחודש, Office Communications Server יעלה 2 דולר למשתמש לחודש ו-Live Meeting יעלה 4.5 דולר למשתמש בחודש.

שירותי הענן הארגוניים של מיקרוסופט BPOS פועלים היום ב- 36 מדינות ברחבי העולם, ולמעלה מ- 1 מיליון משתמשים ארגוניים מנויים לחבילה וצורכים באמצעותה את פתרונות התקשורת ושיתוף המידע הארגוניות.

סער רוזנברג, מנהל שיווק תקשורת מאוחדת במיקרוסופט ישראל: “אנו פותחים למעשה את עידן הענן של מיקרוסופט בישראל ומציעים לכל ארגון להתנסות, להכיר ולחוות את איכות השירות במודל זה. תפישת הענן הייחודית של מיקרוסופט נועדה לאפשר ללקוחות את חופש הבחירה בין המשך שימוש בתוכנות המצויות על שרתי הארגון, ובין צריכת שירותים הרצים על תשתיות מיקרוסופט בענן ואפשרות ליישם פתרון היברידי שמשלב בין שתי הבחירות. חופש הבחירה והגמישות הינה חיונית ללקוח, והפתרון שיבחר יאפשר לו לקבל את הערך הגבוה ביותר ואת החיסכון הגבוה ביותר. “

תגובות סגורות