חדשות היום

קבוצת הכרייה העולמית Xstrata הטמיעה פתרון וידיאו קונפרנס של פוליקום

חוסכת 60 אלף דולר על פגישה אחת של דיוני תקציב מ – 8 אתרים שונים.

 קבוצת הכרייה Xstrata בחרה להטמיע פתרונות וידיאו קונפרנס בטכנולוגיית HD של חברת פוליקום, הספקית המובילה בעולם של פתרונות נוכחות מרחוק, וידיאו ודיבור, לצורך ייעול התקשורת הפנימית בחברה והתקשורת בין מנהליה הבכירים.

 

Xstrata, המעסיקה 40,000 עובדים ברחבי העולם באתרים מרוחקים זה מזה ולעתים גם מבודדים, ממנפת את טכנולוגיית הנוכחות מרחוק של פוליקום לשיתוף פעולה פנים מול פנים.

 

כך מצליחה הקבוצה לצמצם משמעותית את הוצאות הנסיעות ולהגביר את הפרודוקטיביות. הפתרונות של פוליקום סיפקו חיסכון בנסיעות והתייעלות בעבודה, ומאפשרית למנהלים ולעובדים לשהות פחות ימים ושעות בדרכים וטיסות, נוסף לחיזוק מחויבות החברה לצמצום הפגיעה בסביבה. תוך חודשים ספורים קיבלה Xstrata החזר מהיר של ההשקעה ‎(ROI)‎.

 

נוסף ליישומים רבים אחרים משתמשת Xstrata גם בווידיאו עבור דיוני התקציב שלה. בדיונים אלה משתתפים שמונה אתרים שונים של החברה ברחבי העולם, העוסקים בניקל. השימוש בווידיאו מאפשר לחברה לחסוך 60,000 דולר בעלויות טיסה ובעלויות נלוות של נסיעות, בפגישה אחת בלבד.

 

הפתרונות שנפרסו כוללים את המערכת האישית לנוכחות מרחוק HDX 4000 של Polycom לשיחות ועידה איכותיות ברמת שולחן עבודה, מערכת הנוכחות מרחוק לחדרים HDX 9000 המספקת יכולות אולטימטיביות של וידיאו, שמע ושיתוף תוכן בטכנולוגיית HD וכן את המערכת RMX 2000, פלטפורמת התשתית לוויעוד מרובה אתרים של Polycom, המאפשרת שיחות ועידה בין אתרים מרובים ויכולות ויעוד וידיאו ושמע מאוחד בטכנולוגיית HD מלאה.

תגובות סגורות