רשת הדור הרביעי של הסלולר – LTE עולה היום לראשונה לאוויר

אריקסון ו- TeliaSonera משיקות את רשת הדור הרביעי המסחרי והגדול ביותר בעולם היום עולה לאוויר, לראשונה בעולם רשת הדור הרביעי (LTE), המסחרית בשטוקהולם של החברות אריקסון ו- TeliaSonera השבדית. זוהי רשת הפס הרחב הסלולארית המסחרית המהירה והרחבה ביותר בעולם. מדובר בהשקה עם הפריסה הגדולה ביותר של רשתות LTE עד כה בעולם והפיכת שטוקהולם לאתר ההטמעה הגדול ביותר של הדור הרביעי. המהירויות הגבוהות במיוחד יאפשרו לשלוח ולקבל מספר קבצי וידאו באיכות HD, במקביל גם בסלולאר.

 

הדור הרביעי, הדור הבא של טכנולוגית תקשורת הסלולר, מעוצב כך שיוכל להעביר כמויות עצומות של מידע בדרך היעילה והחסכונית ביותר. בדור הרביעי, השימוש ברוחב הפס הינו מקסימאלי. עם הרחבת מהירות סנכרון המידע, יכולים הצרכנים ליהנות מכל שירות זמין באון ליין, כמו וידאו באיכות HD, משחקים ברשת ועוד.

 

הפרויקט כלל את רישות העיר התחתית בשטוקהולם ברשת הדור הרביעי של אריקסון. לקוחות TeliaSonera יקבלו את הגישה הראשונה לשירותי LTE על ידי התקנים זמינים של LTE מתוצרת סמסונג. אריקסון השלימה את תהליך יציאתם המסחרית לשוק של מוצרי ה-LTE המשותפים עם סמסונג ומוכנה לייצור מאסיבי לתפוצה רחבה. היכולת הטכנולוגית של המוצרים נבחנת בימים אלו מול מכשירים שונים, רבים ברשתות השונות של המפעילות הסלולאריות.

 

קארל הנריק סוואנברג, נשיא ומנכ”ל חברת אריקסון מסר: “אני נרגש מאוד ברגע היסטורי זה, היום בו מתחיל העידן החדש של רוחב הפס הסלולארי. עם הדור הרביעי- LTE, חווית רוחב הפס הסלולארי עולה מדרגה לרמה שלא נראתה כמותה עד היום. מהירות הגלישה בדור הרביעי נותנת למשתמש גישה לפס הרחב ללא מאמץ נוסף”.

 

קנת’ קרלברג, נשיא וראש שירותי הסלולר, של חברת TeliaSonera, מסר: “אנו גאים מאוד להיות המפתחים הראשונים בעולם ואלה המציעים לצרכנים שלנו את שירותי הדור הרביעי 4G. תודות לשיתוף הפעולה הפורה עם חברת אריקסון, אנו יכולים להציע ללקוחות שלנו בשטוקהולם את הדור הרביעי מוקדם ממה שתכננו במקור”.

 

תגובות סגורות