חדשות היום

16/12/09 מק’אפי משיקה את פתרון ה- IPS הראשון הכולל הגנת Zero- Day כנגד תוכנות זדוניות

ענקית אבטחת המידע, מק’אפי, משיקה פתרון הגנה מלא לרשת’Full Spectrum Network Defense’ . פתרון זה מייצג התקדמויות חשובות בפלטפורמת אבטחת הרשת של מק’אפי, כולל חשיפת נוזקות   day-zero, הנוצרות כתוצאה מפרצות המנוצלות כבר ביום התגלותן, עוד בטרם יצא טלאי הגנה מתאים. עוד מציע הפתרון, ניתוח התנהגות ואבטחה ברמת האפליקציה. הפתרון הכולל מכיל: Network IPS, ניתוח התנהגות המשתמש, ניתוח התנהגות איומי הרשת, Network Access Control ו-McAfee Firewall Enterprise .

ההכרזה החדשה מדגימה את הגישה החדשנית של מק’אפי, למתן מענה לאתגרים המורכבים, בתחום אבטחת הרשתות. מדובר בפתרון הראשון המשלב מערכתIPS  ארגונית, עם כלי ניתוח התנהגות, המאפשרים פיקוח נוסף על הרשת, טכנולוגיית הגנה כנגד איומים בזמן אמת וכלים להערכת הנזקים בארגון. השקה זו, נעשית במסגרת מחויבותה של מק’אפי, להיות היצרנית המובילה בעולם, לתחום אבטחת הרשתות.

פתרון Full Spectrum Network Defense, מזהה תעבורה, משתמשים, תוכן ויישומים ומגן מפני כל איום שעלול לפגוע ברשת. הפתרון מופעל על ידי טכנולוגיית McAfee® NetPrism, גישת מק’אפי לניתוח פרוטוקול, לאבטחת איומי רשת, הרשומה כפטנט ומאפיינים מתקדמים, המקשרים בין אבטחת רשת, אבטחת נקודות קצה ומודיעין גלובלי כנגד איומים. כל זאת, על מנת לספק את הפתרון המתקדם ביותר בעולם, להגנה מפני איומים.

המאפיינים החדשים בפתרון Full Spectrum Network Defense של מק’אפי, כוללים:

הגנה מפני תוכנות זדוניות בזמן אמת- מק’אפי הינה החברה הראשונה המציעה הגנת day-zero מפני תוכנות זדוניות, המתאפשרת באמצעות טכנולוגיית Artemis של מק’אפי, המוטמעת ב- IPS. בתמיכת חיישני האיומים ואנליזת האיומים, שבבעלות מק’אפי, מספק פתרון ה-IPS
הגנה מקדימה כנגד תוכנות זדוניות, day-zero, בנוסף לאיתור פגיעויות ברשתות.

   ניתוח התנהגות איומי רשת- מק’אפי מציגה מקבץ חדש של יישומי ניתוח איומים, המספקים דרך משלימה לפיקוח על הרשת כולה מפני איומים ולביצוע קורהלציות בנוגע להתנהגות הרשת. 

אינטגרציה עםMcAfee Risk Advisor – כלי ייחודי של מק’אפי לתמיכה בהחלטות, מאפשר למנהלים לזהות באופן מיידי, אילו מערכות עשויות להיפגע במתקפה שבדרך. מאפיין חדש זה יאפשר למנהלי ה- IPS, להגן על מערך המחשוב עוד לפני הפצת טלאי האבטחה, באמצעות ניתוח מידת הפגיעות של נקודות הקצה ואמצעי הנגד הנמצאים בשימוש. 

ניהול אבטחה מרכזי- קונסלה מרכזית לאבטחת רשת, המנהלת את כל האספקטים של הפתרון, כולל ניתוח איומים בזמן אמת ואינטגראציה עם מודיעין האיומים הגלובלי.  מערכת ה- IPS  של מק’אפי ופתרונות מק’אפי לניתוח ההתנהגות, מציעות אינטגרציה טבעית עם פתרון ניהול האבטחה McAfee® ePolicy Orchestrator.

תגובות סגורות