חדשות היום

30/12/09 מחקר VMware: עסקים קטנים ובינוניים סובלים משמעותית מכשלים במערכות המידע

 בשנתיים האחרונות סבלו 33 אחוזים מהעסקים הקטנים והבינוניים מהפרעות משמעותיות בעקבות כשלים במערכות המידע

52 אחוזים מהנשאלים מקרב לקוחות בקרב עסקים קטנים ובינוניים מציינים כי סוגיות הגיבוי ואבטחת המידע יעמדו בראש סדר העדיפויות שלהם בשנת 2010.

 

חברת VMware (NYSE:VMW), המובילה העולמית בפתרונות וירטואליזציה מכריזה היום על תוצאותיו של מחקר מקיף שערכה על היעילות התפעולית, היכולות להתאוששות מאסון והשימוש בוירטואליזציה בעסקים קטנים ובינוניים. ממצאי המחקר מראים כי שליש (33%) מהנשאלים סבלו מכשלים חמורים של מערכות המידע בשנתיים האחרונות ועשרים ואחת אחוזים מהם איבדו מידע עסקי קריטי, כתוצאה מכשלים במערכות או כתוצאה מאסון. 62 אחוזים מן העסקים, שסבלו מכשלים במערכות המידע שילמו על כך בירידה במכירות או באובדן לקוחות.

 

המחקר מצא כי עסקים קטנים ובינוניים נהנים ממגוון גדול של יתרונות בעקבות הטמעת מערך וירטואליזציה. התחומים בהם ציינו שיפור משמעותי: ירידה בזמן המוקדש למשימות ניהול IT (73%), עליה בזמינות האפליקציות (71%), היכולת להגיב לשינויים בצרכים העסקיים (68%), יכולות גיבוי והגנה על המידע (67%), המשכיות עסקית (67%) וצמיחה ברווחיות החברה (67%).

 

“בעלי עסקים קטנים ובינוניים מבינים כי הלקוחות שלהם עומדים בראש סדר העדיפויות. אולם, רבים מהם אינם מעריכים נכונה את הסיכון של כשלים במערכות המידע, כשלים שיכולים לפגוע נואשות בקשרי הלקוחות שלהם”, אומר ג’ו אנדרוז, מנהל לשיווק מוצרים בVMware- העולמית. “החדשות הטובות הן כי הטמעת וירטואליזציה יכולה לשפר באופן משמעותי את ההמשכיות העסקית של עסקים אלו במקרה של אסון. פתרון VMware vSphere™ Essentials Editions מיועד ספציפית לעסקים קטנים ובינוניים ומעניק פתרון קל ופשוט לניהול, באמצעות מערכת ניהול מרכזית. בנוסף, פתרוןVMware vSphere  מעניק את העלות פר- אפליקציה, הזולה ביותר בתעשייה”.

 

“גם עסקים קטנים מאד עם מספר מועט של שרתים יכולים ליהנות מוירטואליזציה, וניתן להתחיל לעשות זאת בקלות עם פתרון חינמי כמו “ESXi, הוסיף אנדרוז. “התוצאות לאורך כל המחקר מראות כי עסקים קטנים ובינוניים נהנים ממגוון רחב של יתרונות עסקיים לאחר הטמעת VMware, כגון פינוי הזמן לטובת חדשנות במקום תחזוקה, ירידה בהוצאות חומרה, יכולת המשכיות עסקית משופרת ומשתמשי קצה מרוצים יותר, אצל  חברות וארגונים מכל הסוגים”.

 

ניתן לקרוא את דו”ח תוצאות המחקר המלא בקישור הבא:

http://www.vmware.com/files/pdf/VMware-SMB-Survey.pdf

 

 

 

 

 

תגובות סגורות