חדשות היום

מטען סלולרי לשעת חירום

המתקן הפשוט הוא בעצם שקע USB נייד, שניזון משתי סוללות AA (כלולות). ניתן להטעין באמצעותו כל מכשיר USB, אבל מכיוון שהוא נועד בעיקר לטלפונים ניידים, הוא מגיע למרבה ההתחשבות עם מתאמים לחיבורים של כל יצרני הסלולריים המובילים – נוקיה, מוטורולה, סמסונג ושני סוגי חיבורים של סוני אריקסון. מצטערים, אין מתאם לאייפון. המתאמים השונים הם נפרדים ואין דרך לצרף יותר מאחד מהם בנוחות למכשיר, כך שאם אתם צריכים גיבוי ליותר מסוג אחד של מכשיר, תאלצו לסחוב את גלרית המתאמים אתכם בנפרד.

לפי הוראות השימוש ניתן להשתמש במכשיר כדי למלא לגמרי סוללה של מכשיר סלולרי. זה אולי אפשרי, אבל רק בקושי. הטעינה

באמצעות מטען החירום היא איטית, מאוד איטית. אחרי כמה שעות המתנה איבדנו את הסבלנות, ובמצב “חירום” אמיתי בוודאי היינו מאבדים אותה הרבה קודם. אבל אם כל מה שאתם צריכים זה שיחה בודדת וחשובה – “בוא לאסוף אותי מהצומת”, למשל – המכשיר יחיה בקלות את הטלפון שלכם למספיק זמן.

 

נשאלת השאלה: כמה מאיתנו באמת יסתובבו עם גאדג’ט נוסף בתיק, לשעת חירום? לא רבים, סביר להניח. אבל במקרים מסוימים, בטיול, למשל, עדיף בכל זאת שיהיה אחד כזה. חוק מרפי קובע שהטלפון שלכם ימות בדיוק ברגע שבו הכי תצטרכו אותו ולא יהיה שום מטען מתאים בסביבה. לפיכך, הדרך היחידה לוודא שהסלולרי שלכם לעולם לא ימות כשאתם צריכים אותו, היא לסחוב את מטען הסלולרי לשעת חירום איתכם לשום מקום. את התפקיד הזה, לכל הפחות, המכשיר הזה ממלא מצוין.

תגובות סגורות