חדשות היום

11/01/10 חברת הסטורג’ האמריקאית ISILON מגיעה לישראל

פותחת משרד איזורי בישראל, ציון גבאי בכיר מנטאפ שפרש לאחרונה ינהל את החברה

חברת הסטורג’ האמריקאית, ISILON SYSTEMS, מגיעה לישראל ופותחת בימים אלו משרד איזורי. החברה תתחרה בישראל בחברות הסטורג’ האחרות, בשווקים בהם היא מובילה גם בעולם. ISILON אשר הוקמה בשנת 2000 נסחרת בנאסד”ק החל משנת 2005  ומחזור מכירותיה בשנת 2009 עומד על כ-120 מיליון דולר כששווי השוק שלה מתקרב לכחצי מיליארד דולר.

לחברה 3 משפחות מוצרים: סדרת ה- Sלפתרונות high end, סדרת ה- X לצרכים של פתרונות גמישים וסדרת ה – NL לגיבוי מדיסק לדיסק ו- DR.

בין יתר הלקוחות של חברה בעולם, ניתן למצוא את סוני פיקצ’רס, חברת הסלולר אורנג’, נאסא, NBC, אדובי, פטרו צ’יינה, פוג’י, ABC, פאראמאונט ועוד. ISILON מובילה בתחום האחסון הרשתי ומתמחה בתחום המתפתח Scale out NAS , המאפשר גידול של מאות טרה-בייט ומשפר את ביצועי המערכת תוך דקות ותוך כדי הרחבה, וללא צורך בהפסקת עבודת המערכת, תוך נצילות מרבית של הדיסקים המותקנים במערכת.  מדובר בטכנולוגיה ייחודית לחברה אשר דומה לטכנולוגיה שניסתה אקסאנט לעשות.

החברה מתמחה ומובילה בין היתר בלקוחות ממגזרי המדיה, התקשורת וערוצי שידור ולאחרונה אף נבחרה לספק את כל מערך האחסון, בנפח של מספר פטה-בייט לשידורי אולימפיאדת החורף בקנדה.

המשרד האיזורי שימוקם בישראל ינהל במקביל את מכירות החברה בטורקיה, יוון, קפריסין ומדינות אפריקה במודל של חברות הי-טק רבות הפועלות מישראל במיוחד בתחום הסטורג’.

את המשרד ינהל ציון גבאי, בכיר לשעבר בנטאפ, שפרש לאחרונה. בתפקידו האחרון בנטאפ שימש גבאי כמנהל בכיר בתחום המוצרים האסטרטגיים באיזור EMEA. ציון גבאי, היה מוותיקי החברה בישראל, עבד בנטאפ כתשע שנים כמעט מיום הקמת הסניף הישראלי במגוון תפקידים, ביניהם מנהל תיקי לקוחות, מנהל מכירות איזורי לאיזור הים התיכון, ובשנים האחרונות, בתפקיד פיתוח עסקי ומנהל מכירות בכיר בקבוצת המוצרים האסטרטגיים בחברה לאיזור EMEA.

ציון גבאי מציין כי “שוק הסטורג’ בישראל לא נעלם מעינהם של חברת ISILON. החברה זיהתה כי בישראל גופים גדולים אשר ניתן להציע להם את הטכנולוגיה המיוחדת של החברה. כמו כן בישראל צ’אנלים ואינטגרטורים מפותחים ואף חברות סטארט-אפ מעניינות היכולות בעתיד להוות כר פורה לסינגריה בין החברות. לחברה טכנולוגיה ייחודית אשר דומה לטכנולוגיה שניסתה אקסאנט לעשות”, הוסיף גבאי.

www.isilon.com

תגובות סגורות