חדשות היום

10/01/10 חברת קומסקיור נותנת חסות לכנס בנושא מודל SaaS של חברת Webox

המעניקה שירותי מחשוב עננים בתחום ה CRM, Exchange ו- Sharepoint

 בכנס, אשר יתקיים ביום רביעי הקרוב בבית מייקרוסופט, יסביר רונן מואס מנכ”ל קומסקיור על התפתחות מודל ה- SaaS בארץ ובעולם, ויושק המודל העסקי של קומסקיור להפצת תוכנות SaaS, אשר יאפשר למשווקים בארץ להרוויח מצמיחת הענף. מואס: “אנליסטים בתחום המחשוב צופים ששנת 2010 תהיה שנת ה- SaaS בישראל”.

 

חברת קומסקיור מקבוצת קומליין, הנציגה הבלעדית בישראל של חברת ESET, השלימה לפני כחודשיים את רכישת Webox המתמחה באספקת שירותים במודל SaaS (תוכנה כשירות). רכישת תוכנות במודל SaaS מאפשרת ללקוח להשתמש בתוכנה מבלי לבצע רכישות של חומרה ותוכנה, באמצעות תשלום חודשי, ללא כל התחייבות. תחום זה, המכונה גם מחשוב ענן, נמצא בהתרחבות גדולה בשנים האחרונות, ולפי חברת גרטנר עד שנת 2013 צפוי פלח שוק זה לעבור את רף ה- 150 מיליארד דולר.

 

“ענף המחשוב, כפי שאנחנו מכירים אותו היום, הולך להשתנות”. קובע רונן מואס, מנכ”ל קומסקיור. “מודל ה- SaaS הולך לתפוס תאוצה וכבר בשנה הקרובה צפויה נדידה גדולה של עסקים רבים לתחום הזה בישראל ובעולם. מסיבה זו החלטנו בקומסקיור להיכנס לתחום ה SaaS באמצעות חברת Webox ואנחנו עכשיו מציעים לשותפים שלנו לחבור אלינו למהלך”.

 

חברת Webox הינה אחת החברות היחידות בארץ שהינן שותפות מיקרוסופט עם הסמכה מיוחדת בתחום האירוח (Hosting) במסגרת חוזה מיוחד לספקי שירות ובזכות הפעילות המשותפת, Webox מציעה ללקוחותיה שירותי תוכנה מגוונים כגון מערכות לניהול קשרי לקוחות, לשיתוף יומנים ולעבודה מכל מקום הניתנים ללא עלויות רכישה ותחזוקה, וללא התחייבות.

 

מנכ”ל Webox, מר עדי גלעד: “הצטרפותנו לקבוצת קומליין מהווה צעד אסטרטגי חשוב בהתרחבות של חברת Webox. עסקים רבים מוצאים את עצמם במצב בו הם משקיעים שעות ומשאבים בהקמת תשתיות, והצטרפותנו לקבוצת קומליין, שמיסדה את הנושא, מאפשרת לחברה להתמקד בהתרחבות בצורה ממוקדת ויעילה”.

מנכ”ל קבוצת קומליין, מר עדי פלאוט: “קבוצת קומליין מתמקדת בתחום ה-B2B ולאורך השנים צברנו ידע ניכר וקשרי עבודה בתחום זה, מה שמאפשר לנו לתמוך בחברת Webox כך שהיא תוכל להתרחב ביעילות – ובמקביל להרחיב את סל המוצרים של הקבוצה כולה. אני רואה את תחום ה-SaaS  כחלק חיוני מסל המוצרים המלא של חברה בתחומנו. עדי גלעד הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה ומרצה מבוקש, ואני צופה לו הצלחה ניכרת”.

 

תגובות סגורות