חדשות היום

10/01/10 – טכנולוגיה מהפכנית מבית Iomega מאפשרת למשתמש להפוך כל מחשב בעולם למחשב האישי שלו

איומגה (Iomega), ספקית מובילה של פתרונות דיגיטאליים לאחסון והגנה על מידע, לצרכנים פרטיים ולעסקים קטנים, הכריזה על השקת תוכנת Iomega® v.Clone™, יישום היוצר הדמיה של המחשב הראשי של המשתמש על כונן קשיח של איומגה ומאפשר להריץ אותו כמעט על כל מחשב אישי בעולם*.

במהלך ינואר, כל הרוכשים כוננים קשיחים שולחניים וניידים מבית איומגה, יוכלו להוריד את תוכנת v.Clone מהרשת. בנוסף לאפשרות ההורדה מהרשת, תימכר תוכנת v.Clone בשילוב עם כוננים קשיחים USB 2.0 של איומגה החל מהרבעון הראשון של 2010. מוצרי איומגה נמכרים בישראל באמצעות רשת באג לשוק הצרכני ובאמצעות חברת REL לשוק העסקי.

 

“טכנולוגיית v.Clone של איומגה היא מהפכנית בכך שלמעשה זו הפעם הראשונה שבה הוירטואליזציה הופכת לקלה לשימוש ונוחה עבור צרכנים פרטיים ומשרדים קטנים”, אומר יוסי פיקל, מנהל הפעילות העסקית והמכירות של מוצריIomega  לאזור EMEA ב- EMC. “עם תוכנת v.Clone יכול כל אחד לשאת את המחשב האישי שלו לכאורה בכיס ולגשת לקבצים שלו, להודעות הדואר האלקטרוני וליישומים כמעט מכל מחשב בעולם, לרבות מנטבוקים. לקיחת הקבצים על המחשב הנייד לכל מקום בעולם נהיית פשוטה במיוחד עם טכנולוגיית ה-v.Clone והכונן הקשיח הנייד של איומגה. מדובר ביישום מושלם עבור אנשים שבבעלותם מספר מחשבים. התוכנה מאפשרת להשתמש בשכפול וירטואלי של המחשב הראשי  עם המחשבים האחרים, מה שמבטיח גישה לתכנים הדיגיטליים של המשתמש מכל מקום שאליו הוא עשוי להגיע”.

 

תוכנת v.Clone פותחה יחד עם EMC ומשלבת את טכנולוגיית הוירטואליזציה של VMware. התוכנה יוצרת שכפול וירטואלי של מערכת ההפעלה של המחשב הראשי, היישומים וההגדרות האישיות ומאחסנת את התכנים הללו על כונן קשיח חיצוני של איומגה (ממשק USB בלבד). ניתן לחבר את כונן איומגה החיצוני עם תוכנת v.Clone לרוב סוגי המחשבים האישיים, מה שמעניק למשתמש גישה לכל נתון שקיים על המחשב הראשי שלו. לאחר סיום השימוש, הנתונים אינם נותרים במחשב המשני (רק היישום עצמו) וה-v.Clone דואגת לסנכרן בחזרה את הנתונים כאשר המשתמש חוזר למחשב הראשי שלו.

 

מה שהופך את תוכנת v.Clone של איומגה לחדשנית היא היכולת להמשיך ולעדכן את ההדמיה הוירטואלית עם כל שינוי שמתבצע במחשב הראשי, ולסנכרן שינויים בחזרה אל המחשב הראשי, כאשר מנתקים את כונן
ה-USB הקשיח של איומגה המכיל את הדמיית ה-v.Clone. היכולות הללו מעניקות למשתמשים את החופש לנוע בין סביבת המחשוב הפיסית שעל המחשב הראשי שלהם לבין סביבת מחשוב וירטואלית המצויה כמעט בכל מקום שבו יחברו את הכונן הקשיח החיצוני של איומגה עם תוכנת ה-v.Clone.

 

תגובות סגורות