חדשות היום

10/01/10 שר התמ”ת פואד בן אליעזר בביקור במפעל סנמינה במעלות: נבחן מחדש את רף מספר עובדי המחקר הנקלטים כמדד שמזכה את המפעל במענקים

מורי הוד מנכ”ל סנמינה: העלאת מיסי הארנונה ע”י עירית מעלות ב- 50% תפגע  בסיכויה של החברה להתמודד בשווקים הבינלאומיים וליצור מקומות עבודה איכותיים לתושבי הצפון.

מנכ”ל סנמינה מדיקל, מורי הוד, שאירח אתמול במפעל החברה במעלות את שר התמ”ת פואד בן אליעז, בכירים ממשרדו ומלווה בראש עירית מעלות, שלמה בוחבוט, לפגישת עבודה שנערכה במפעל.  מטרת הפגישה לבחון שיתופי פעולה וסיוע מצד התמ”ת לפרויקטים שהמפעל מבקש לקדם.

לדברי מנכ”ל סנמינה, מורי הוד, החברה זכתה במספר פרוייקטי פיתוח הדורשים קרוב ל- 10 משרות חדשות של מהנדסי פיתוח. מספר זה נמוך מהרף המינימלי שקבע משרד התמ”ת לזכאות בסיוע.

שר התמ”ת ביקש ממנכ”ל משרדו ומהמדען הראשי לבדוק תוכניות סיוע מתאימות למפעל וכן לשקול מחדש רף מספר עובדי המחקר המזכים בסיוע המשרד.

 מנכ”ל סנמינה, מורי הוד, מחה על כך שעירית מעלות בחרה להעלות את שיעור הארנונה ב- 50% ללא שום הצדקה חוקית ובכך לפגוע בסיכויי החברה לזכות במכרזי יצור ולמנוע בכך יצירת מקומות עבודה איכותיים החשובים כל כך במיוחד באזורי הצפון.  

יצוין כי, סנמינה המעסיקה כ- 330 עובדים, מספקת עבודות לגורמי חוץ בארץ בהיקף הנאמד ב-35 מיליון דולר בשנה.

מנכ”ל סנמינה, מסר, שהחברה פותחת את שעריה בפני תלמידים מהמגמות הטכנולוגיוןת בבתי הספר השונים במטרה להפגש עם מהנדסי המפעל ועם המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שלו. מטרתה של יוזמה זו אומר הוד, היא להכשיר עתודה טכנולוגית צעירה למפעל ופנה לשר התמ”ת לסייע בנושא זה שבו הוא רואה בין השאר גם תרומה חשובה לקהילה.  

 

תגובות סגורות