חדשות היום

17/01/10 VMware רוכשת את Zimbra

החברה מרחיבה את היצע שירותי vCloud עם מערכות דואר אלקטרוני ושיתוף מהדור הבא

 חברת VMware, המובילה הגלובלית בפתרונות וירטואליזציה, הודיעה על הסכם עקרונות לרכישת Zimbra, ספקית מובילה של מערכות דואר אלקטרוני ושיתוף מידע, מחברת Yahoo!. הרכישה תאפשר ל VMware להמשיך במשימתה לפשט מרכזי מידע, מחשבים אישיים, פיתוח יישומים ושירותי ליבה במערכות מידע ארגוניות. בנוסף תוכל החברה לספק גישה חדשה ויעילה יותר לניהול מערכות מידע.

 

Zimbra  היא ספקית מובילה של פתרון קוד פתוח למערכות דואר אלקטרוני ושיתוף עם יותר מ-55 מיליון תיבות דואר. כחטיבה עצמאית השייכת ל Yahoo, Zimbra רשמה צמיחה של 86% בתיבות הדואר שלה ב-2009 ו-165% בקרב עסקים קטנים ובינוניים. הטכנולוגיה של Zimbra מבוססת על גישה מודרנית וגמישה שמיועדת לוירטואליזציה וחיבור לתשתית ענן, ומאפשרת חסכון משמעותי בעלות הבעלות הכוללת (TCO) לעומת פתרונות אחרים. המוצרים של Zimbra מספקים קישוריות עם מערכות מידע מסורתיות ונמצאות בשימוש בסביבות קטנות וגדולות. המערכות של Zimbra נמצאות בשימוש כישום באלפי עסקים קטנים ובינוניים וארגונים מבוזרים, וכשירות מרוחק בספקי שירות גדולים כמו Comcast ו NTT Communications.

 

“בשנים הקרובות אנחנו מצפים כי יותר ארגונים, במיוחד קטנים ובינוניים, ירכשו שירותי IT שיאפשרו פשטות וגמישות תפעולית בדומה לחוויה של מחשוב ענן”, אומר בריאן ביו, סגן נשיא ומנהל כללי של שירותי ענן ב VMware. “Zimbra היא דוגמה נפלאה לפתרונות גמישים ב’עידן הענן’, שיכולים להיות מוטמעים החל ברמה המקומית ועד לענן. הטכנולוגיה של Zimbra תהיה רכיב מהותי בפורטפוליו של הפתרונות שלנו. הפתרוןיכול להיות מוצע כשרת וירטואלי’ או על ידי שרות של ספק שירותי ענן. אנחנו נרגשים לצרף את הצוות של Zimbra וקהילת המפתחים שלה למשפחת VMware”.

 

חברת VMware מתכוונת לתמוך במוצרים הקיימים של Zimbra ומאמצי הקוד הפתוח שלה, תוך מיטוב המוצרים לסביבת הענן vCloud, ביחד עם מוצרים של מיקרוסופט, IBM וספקי פתרונות אחרים של דואר אלקטרוני ושיתוף מידע. תחת תנאי ההסכם, VMware תרכוש את כל הטכנולוגיה והקניין הרוחני של Zimbra. Yahoo! תקבל את הזכות להמשיך ולהשתמש בטכנולוגיה של Zimbra לשירותי התקשורת שלה, כולל Yahoo! Mail ו Yahoo! Calendar.

 

“הטכנולוגיה של Zimbra שיחקה ותמשיך לשחק תפקיד עיקרי במוצרי התקשורת שלנו. הטכנלוגיה מוטמעת ב Yahoo! Mail ו Yahoo! Calendar והיא יוצרת בידול מהותי במוצרים הללו”, כך אומר בריאן למקין סגן נשיא בכיר ב Yahoo!. “הצרכנים והשותפים של Zimbra ועסקי המחשוב הארגוני יקבלו מענה איכותי מ VMware”.

הרכישה צפויה להסתיים ברבעון הראשון של 2010. הפרטים הפיננסים של העסקה לא פורסמו.

 

 

תגובות סגורות