20/01/10 סימנטק מאפשרת ללקוחות להתבסס על טכנולוגיית אחסון חדשה תוך אופטימיזציה ניהול

משתמשים יראו ביצועים משופרים ושיפורי ניצולת והתאוששות דרך אינטגרציה עם SSDs, מערכי אחסון בהקצאה רזה והתאוששות מהירה

סימנטק הכריזה על שיפורים ל- Veritas Storage Foundation, Veritas Cluster File System ו- Veritas Cluster Server – פתרונות ניהול אחסון הטרוגני וזמינות גבוהה המובילים בתעשייה עבור סביבות יוניקס, לינוקס וחלונות.

מהדורה זאת מאפשרת לארגונים להתבסס על טכנולוגיית אחסון חדישה, כמו כונני סוליד סטייט (SSDs) והקצאה רזה (Thin provisioning), תוך המשך הפחתת עלויות ומורכבות והשגת יעדי ביצועים וזמינות משופרים.

בנוסף, התאוששות כמעט מיידית של יישומים, אפשרית עתה עם Veritas Cluster File System, ע”י אינטגרציה עם אורקל, סייבייס ו- IBM DB2, המאפשרת התגברות מהירה על תקלות של מידע מובנה ויכולת התרחבות כמעט ליניארית.

“עם התפתחותם של ארגונים למענה לצרכים עסקיים משתנים, הם דורשים תשתית אחסון מטוייבת שהיא גם דינאמית וגמישה”, אומר שמוליק אנג’ל, מנכ”ל סימנטק ישראל. “סימנטק מספקת ללקוחות את היכולת לנצל ביעילות את חידושי האחסון העדכניים ביותר – מ- SSDs לחומרה בהקצאה רזה, ואפילו סביבות וירטואליות כוללHyper-V  – תוך אספקת היכולות הדרושות לאופטימיזציית כל פלטפורמת אחסון או שרת.

Storage Foundation מספק לארגונים את הפתרון המושלם הדרוש להם עבור טרנספורמציות מרכזי המחשבים שלהם ומימוש הצלחה עסקית.”

יכולות ריבוד (Tiering) אחסון דינאמי תוך מודעות לתוכן מבית סימנטק, מבטיחות כי פריסות אחסון של ארגונים יישארו חסכוניות בעוד הן מנצלות טכנולוגיות חדשות המגדילות ביצועים. Storage Foundation מטייב אוטומטית סביבות אחסון הטרוגניות, כולל אלה המכילות גם SSDs וגם אחסון דיסק מסורתי. המוצר הוא פתרון ניהול האחסון היחיד המסוגל לזהות אוטומטית מכשירי SSD של יצרני מערכות אחסון ושרתים מובילים, ולטייב מיקום נתונים בהתקני SSD בשקיפות.

כמערכת קבצים רב פלטפורמית ידידותית להקצאה רזה היחידה בתעשייה, Veritas File System מאפשרת ניצולת אחסון משופרת על-ידי אינטגרציה עם כלל מערכות הספקים והשירותים של הקצאה רזה. במהדורה זאת, מוסיפה סימנטק שיפורים ל- Cluster File System ו- Cluster Server, תוך אספקת זמינות משופרת של סביבות אורקל.

סימנטק תורמת עם מוצרים אלה גם ל- IT ירוק וחיסכון באנרגיה. עם יכולת Storage Foundation להאיץ את האימוץ ואת אופטימיזציית היתרונות של הקצאה רזה, ממומשים אחסון מרובד וכונני סוליד סטייט, ומאפשרים שיפור משמעותי של יעילות ניצולת אחסון. כך, Storage Foundation מפחית צריכת חשמל עבור אחסון שאינו מנוצל או בתת-ניצול, מה שגם מפחית את הצורך בקירור מרכז מחשבים ושטח רצפה.

הפחתות אלה ניתנות למימוש בקלות, ומספקות יתרון ברור וניתן למדידה מנקודות המבט של עלויות והפחתת הפגיעה בסביבה. כנקודה להשוואה, כל 200 טרה בייט של אחסון Teir 1 המצומצמים במרכז מחשבים, או לא נוספים אליו בזכות שימוש בניהול אחסון השולט בגידול, מייצגים חיסכון שנתי של 54,000 דולר בעלויות חשמל, והפחתה של כ- 1.5 מיליון ק”ג של פחמן דו חמצני. הפחתה שנתית של צריכת 1 קילוואט לשעה, שווה בקירוב להפחתה שנתית של 18,000 ק”ג של פחמן דו חמצני.

תגובות סגורות