חדשות היום

Omnitech משיקה שירותי מחשוב ענן לאחסון כלל תשתיות ה- IT

אומניטק מכריזה על כניסתה לתחום מחשוב ענן ) Cloud (. השירות החדש שהחברה מציעה במסגרת המהלך הוא פתרון מקצה לקצה, הכולל את העברת כלל תשתיות ה- IT של ארגונים לחוות השרתים באומניטק, ביניהם “תחנות הקצה של הלקוח” ) VDI (, לתשתיות דסקטופ וירטואלי ) Virtual desktop (, הכוללות מענה למערך הדואר הארגוני, למערכות הקבצים ולמערכות האפליקציה.

אומניטק הקימה חוות שרתים מודרנית המאפשרת לספק שירותי ענן לכמות גדולה של ארגונים, ותעמיד את מיטב מהנדסיהחברה למתן ייעוץ וסיוע בהגירת פתרונות מחשוב לאחסון במודל ענן. מהחברה נמסר כי פתרון הענן יביא לצמצום עלויות ללקוחות ומבטיח החזר השקעה מיידי. כתוצאה מהשקת השירות החדש, אומניטק צופה לגייס אלפי לקוחות בהיקף עסקים של מיליוני שקלים.

לדברי אודי וינטראוב, מנכ”ל אומניטק, “אנו צופים כי בשנה הקרובה ארגונים קטנים ובינוניים רבים יעברו למחשוב ענן ולכן נערכנו בהתאמה לענות על הדרישה. שירות האחסון שאנו מציעים יבטל את ההתעסקות של ארגונים בנושא ניהול ותחזוקת המערכת, יביא להורדת עלויות תחזוקה שוטפת ולצמצום זמני ההשבתה והתיקון. אופי ההתקשרות במודל של תשלום חודשי קבוע לפי שימוש, יאפשר לארגון להתמקד בגידול גמיש והדרגתי בפעילותו, בד בבד עם שליטה ובקרה מיטבית של הוצאות הארגון.”

תגובות סגורות