חדשות היום

24/01/10 ה- Eee PC של אסוס הוגדר כנטבוק האירופאי לשנת 2009-2010

EISA (ארגון הדמיה וקול באירופה) מעניק את פרס התואר הנחשק “הנטבוק האירופאי לשנת 2009-2010” לנטבוק של אסוס מסדרת הצדף מדגם 1008HA. הפרס ניתן הודות לפרופיל הדק של המחשב, משקלו הקל, המסך הגדול, מהירות העיבוד המרשימה והקישוריות היעילה. פנל ההתקנים הניידים ציין כי:  “ה-1008HA הינו קל מאד לנשיאה, בעל תצוגת תאורה אחורית (LED) הגדולה ביותר בין שאר הניידים בקטגוריה שלו, ובעל מעבד אינטל אטום N280 הטוב ביותר בתחום. אם רצונך במחשב חזק והכי אופנתי 1008HA הוא הבחירה הטובה ביותר.

“כשחשבנו על עיצוב ה-1008HA, הובאו בחשבון שיקולים של אסטטיקה ופונקציונליות” כך סיפרSamson Hu, סגן נשיא חטיבת הפיתוח העסקית של Eee באסוס. עוד הוסיף: “היינו להוטים לצייד אותו עם התכונות הטובות ביותר תוך כדי רגישות גבוהה כיצד ישפיע על הצורה הכוללת של המוצר. נראה כי הצלחנו ליצור דגם מאוזן הפועל באופן הגיוני, והפרס שקיבלנו מוכיח זאת”.

הפרס השנתי של EISA הוא אחד מהחגיגות האירופאיות היוקרתיות של מוצרי אלקטרוניקה והתקנים הטובים ביותר בשוק. EISA מפעילה עמותה של 50 מגזינים מיוחדים מ-19 מדינות באירופה המעניקה פרס כספי כמחווה למוצר המשלב טכנולוגיה מתקדמת ביותר, תכונות רצויות, והביטוי האולטימטיבי לעיצוב, ארגונומיה וכמובן מחיר. הפרס מאופיין בהעדר מוחלט של השפעה מסחרית ובולט בקפדנות ברורה בתהליך הבחירה. המוצרים המועמדים לפרס נבחנים רק על ידי העורכים הראשיים החברים בעמותת המגזינים של EISA.

 

תגובות סגורות