חדשות היום

חברת Advantech ערכה כנס מפתחים לראשונה בישראל

מאת:  אריק ויינשטין.

בכנס למפתחים  שערכה  חברת Advantech  בישראל הציגה החברה טכנולוגיות ומוצרים חדשים בתחומי עיבוד וידאו ומולטימדיה, מחשבי PC תעשייתיים  ופתרונות  תקשורת  ליישומי טלקום.  בכנס השתתפו גם שותפים טכנולוגיים של Advantech כמו חברות TI  ו- Freescale ,ENAE ו- Windriver.
חברת Advantech מטאיוואן היא בין המובילות בתחום מיחשוב תעשייתי (IPC)  ופתרונות  תשתית לתחום הטלקום. בחברה יש שני סוגי פעילויות עיקריות: הראשונה היא פיתוח עצמי של מוצרים ושיווקם בצורה עצמאית  ע”י Advantech או מפיצים ואילו השנייה עוסקת במתן שירותי פיתוח וייצור ע”פ הזמנה של לקוחותיה.
בתחום המחשוב התעשייתי ומערכות משובצות, החברה מציעה מבחר גדול של כרטיסים בגורמי צורה שונים כמוATCA , ETX ,COMExpress  ,QSeven  ועוד.
חברת TI הציגה בכנס רכיבי DSP  ופתרונות חדשים לתחום עיבוד הווידאו, חברת Freescale  הציגה פתרונות חדשים בתחום מעבדי רשת המבוססים על משפחת ה- QorIQ שתומכת בקונפיגורציה של ריבוי ליבות  וחברת התוכנה Enea  הציגה פתרונות תוכנה שכללו מערכת הפעלה וחבילות משלימות לרכיבי ה-DSP  של חברת TI.
דיווד לין, דירקטור בחטיבת הרשתות והתקשורת ב- Advantech:” החברה מתמחה בפתרונות מבוססי DSP  המיועדים לתחום התשתיות בטלקום כמו תחנות בסיס בדור הרביעי  ויישומי  Media Gateway עבור הרשת האחורית (Back end) של רשתות הסלולאר.  הדרישה להזרמת ווידאו הולכת וגוברת וטכנולוגיות חדשות כמו שידור ב-IPTV   רק מאיצות את הדרישה. פתרונות מבוססי DSP (עיבוד אותות סיפרתי) מספקים את הפתרון היעיל לטכנולוגיות אלו תוך כדי תמיכה בפרוטוקלים קיימים כמו H.264 ,SVC   ו-JPEG-200 וגם בעתידיים לבוא כמו H.265“.
חברת ITTIAM הקנדית הציגה בכנס פתרונות  דחיסהפריסה לווידאו ואודיו מבוססי תוכנה על מעבדים מרובי ליבות.
לחברת Advantech יש פתרונות מודולריים להאצת התקשורת ברשתות המבוססים על  מעבדים של חברות מובילות כמו Freescale  Cavium
ו- NetLogic. דוגמא לכך הוא
ה-  NCP-7560  שמהווה חלק ממשפחת מוצרי ה- Packetarium של החברה, המכיל עד שמונה יחידות עיבוד מקביליות ומאפשר תפוקת מוצא מקסימלית של 80 גיגהביט לשניה.

מחשב רשת מסוג NCP-7560 התומך בתפוקת מוצא של 80 גיגהביט לשניה

החברה תומכת גם המחשבי רשת מבוססים על ארכיטקטורת אינטל במגוון  גורמי צורה כמו משפחת ה- MIC-532X  שמבוססים על מעבד ה- Xeon 5600 בגורם צורה ATCA. הארכיטקטורה והגישה בתכנון פלטפורמות מיחשוב אלו מאפשר ללקוחות OEM  להשתמש בהם כבסיס לפיתוח המערכות שלהם בגודל משתנה תוך כדי פיתוח תוכנה מבוססת ריבוי ליבות באופן שקוף.
החברה מפתחת גם  חלק מרכיבי התקשורת כמו  ה- EVA-X4150  שהוא מעבד מבוסס x86  בתדר 150 מגהרץ עם ממשקים כמו USB ,PCI  ,Eth  ,ISA ותמיכה  בארכיטקטורת ה- South
ו- North Bridge.

ארכיטקטורת רכיב ה EVA-x4150

פול סטיבנס מסקטור הטלקום ב- Advantch“: הדרישה מלקוחות בתחום הטלקום שבהם המערכות הם מודולריות היא לתמיכה בהמשכיות בתחום התוכנה גם כאשר מגדילים את המערכת, לדוגמא במעבר ממארז של 4 כרטיסים  ל-8  או 12 כרטיסים הממשק לתוכנה נשאר  ללא שינוי ( Seamless ). ב-  Advantech   אנו מוצאים שזה עובד עבור הלקוחות ושומרים על גישה זו בשת”פ עם אינטל. אחת המטרות בכנס זה להראות ללקוחותינו את מיגוון הפלטפורמות שבהם אנו משתמשים,  דבר המאפשר להם להשתמש במוצרי מדף או לעשות שינויים בהתאם לצרכים שלהם. ללקוחות יש אפשרות לקבל פתרונות היברידיים שכוללים שימוש במעבדי x86  לבקרה וגם מעבדי רשת כמו של Cavium  או netlogic  לאיזון התעבורה ב- data plan. גם בתחום התוכנה יש לנו שותפים כמו windriver  או חברת 6Wind  שמספקים פתרונות תוכנה לעיבוד Packets  בסביבה מרובת ליבות “.

תגובות סגורות