26/01/10 סימולטור Virtuosoשל קיידנס סייע בקיצוץ עלויות הפיתוח של Fuji Electric

קיידנס, ספקית כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים לתהליכי פיתוח שבבים,  הודיעה שחברת Fuji ,Electric Technology המובילה במעגלים משולבים (IC) לניהול הספקים בתחומי התקשורת והרכב, קיצצה כשליש מעלויות הפיתוח שלה על ידי שימוש בסימולאטור APS Virtuoso של קיידנס. Virtuoso סייע, לדברי החברה, לצוותי הפיתוח שלה לשפר את איכות השבבים ולצאת מהר יותר לשוק. על מנת לאמת מערכת הספק בשבב מלא, נדרשה טכנולוגיית הדמיה בעלת ביצועים גבוהים ודיוק SPICE מלא.

 

Cadence Design Systems  (קיידנס)

קיידנס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של  מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים ושבבים עבור תעשיית המוליכים למחצה.

קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית  ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987. הכנסותיה של קיידנס העולמית הסתכמו ב-2008 ב-1.03 מיליארד דולר .

קיידנס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2006 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית והקימה את מרכז הפיתוח הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

מנכ”ל קיידנס ישראל: משה זלצברג. מנהל מרכז הפיתוח – עמוס זיו.

 

תגובות סגורות