31/01/10 מלם מערכות זכתה במכרז ליישום והטמעה של מערכתSAP בחברת LSI בישראל

מלם מערכות, מקבוצת מלם-תים מעלה בימים אלו לאוויר פרויקט ליישום והטמעת ERP של SAP בשלוחה הישראלית של חברת LSI האמריקאית. חברתLSI  היא ספקית בינלאומית מובילה של סיליקון חדשני, מערכות וטכנולוגיות תוכנה, המספקים מוצרים לשילוב של מידע ותכנים דיגיטליים לחברה שתי שלוחות מקומיות- בנשר ובראש העין, בהן מועסקים כ-130 מהנדסים בתחום האחסון והנטוורקינג. באתר החברה בראש העין מפתחים מעבדי DSP עבור תקשורת ומולטימדיה והאתר בנשר משמש כמרכז מו”פ ותמיכה בלקוחות החברה בארץ ובחו”ל. המערכת החדשה, שהוטמעה בארץ, תאחד את מערכות המידע של החברה הבינלאומית ותאפשר שקיפות מלאה בין כל הגורמים בחברה. מערכת SAP החדשה תחליף את מערכתPriority  ותכלול מודול רכש ופיננסים על כל גווניו ומודול לרכוש קבוע.

לראשונה מתבצע בארץ פרויקט Roll-in של חברה אמריקאית, הכולל התאמה של המערכת בארץ למערכות בחו”ל, המותאמות לסטנדרטים בינלאומיים. במהלך הטמעת הפרויקט שילבה מלם מערכות כוחות ומשאבים בעבודה מול גורמים מ-5 אזורי זמן שונים בעולם ובעלי תרבות ארגונית, השונה מאד מזו שבישראל. במסגרת הפרויקט, בוצעו זיהוי תהליכים, פיתוח, הסבת נתונים מהמערכת הקודמת, התאמה אישית למערכת SAP האמריקאית, הטמעה והדרכה. הפרויקט כלל תהליך לוקליזציה מורכב, בעקבות חוקי המס ודרישות החוק השונות בישראל, המערכת תשרת את עובדי מחלקת הכספים והרכש.

איציק ג’יני, מנהל חטיבת SAP באגף ה-ERP במלם: “אנו שמחים על כך שהייתה לנו הזדמנות לעבוד מול מערכות SAP בפריסה בינלאומית. תהליך ההטמעה לווה בעבודה לא שגרתית, שבמהלכו יישמנו מתודולגיה של SAP ל- Roll-in, משתתפים מהיררכיות שונות בארגון. שיננו תהליכי עבודה של הלקוח, סינכרנו תהליכי עבודה מול חברת האם, יצרנו שקיפות של אתרי החברה בארץ ללא צורך בהפקת דוחות ממערכות חיצוניות, שמוליק אדר מנהל הפרויקט הוביל את הפרויקט בהצלחה מרובה.

ברונו קרן, חשב השלוחה הישראלית של LSI: “מטרת פרויקט ה Roll-in הינו השתלבות החברה הישראלית, בתוך מערכת SAP קיימת, שהוגדרה בארה”ב. בחרנו במלם בגלל המוניטין של החברה בשוק, כמיישמים המובילים של SAP העולמית. אין ספק שמערכת זו תביא לקפיצת מדרגה בשיפור תהליכי העבודה מול סניפי החברה והנהלתה בחו”ל, בהיותה מערכת אינטגרטיבית, חוצת ארגון”.

תגובות סגורות