חדשות היום

10/02/10 טלמפ מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת GyPSii להשקת פתרונות מדיה חברתית מבוססי-מיקום

להדגמת שיתוף הפעולה ניתן לבקר בביתן טלמפ בתערוכת MWC בברצלונה, 15-18.2.2010

10.2.2010 – במסגרת שיתוף הפעולה תשיק טלמפ תכנים מרשתות חברתיות ותכני משתמשים (User Generated Content) אשר יהיו זמינים דרך מוצר הדגל של טלמפ, אפליקציית הניווט, חיפוש ומיפוי, טלמפ 5, תוך שימוש בממשק הפתוח של חברת GyPSii.

טלמפ 5 תאפשר למשתמשים גישה למאגר חבריהם ברשתות החברתיות לרבות Facebook ו-Twitter. ההתממשקות לממשק הפתוח של חברת GyPSii תאפשר למשתמשים חיבור בין העולם הפיזי לזה הדיגיטלי – גישה ויצירה של תכנים בעלי מופע של מיקום, שיתוף תכני מיקומים, קריאת ויצירת המלצות, סרטונים ותמונות, איתור חברים, אירועים ומקומות, Geo-Blogging, ועוד – הכל דרך אפליקציה אחת.

טלמפ 5 תאפשר למפעילים סלולריים הזדמנות להשיק עבור לקוחותיהם פתרון עשיר לשירותים מבוססי מיקום, לאור הביקוש הגובר ליישומים מבוססי רשתות חברתיות והעובדה שהמשתמשים פעילים במקביל על מספר רשתות חברתיות. אפליקציה יחידה, המאגדת יכולות מפתח בתחומי מדיה חברתית, ניווט, חיפוש, ומיפוי תספק חוייה ייחודית ומלהיבה למשתמשים.

“היכולות פרי שיתוף הפעולה הנוכחי נותנות מענה לרצון המשתמשים לחקור את סביבתם ולתקשר עם חבריהם הנמצאים בקרבה פיזית  – בין אם בבית ובין כאשר הם בתנועה”. אמר אורן נסים, מנכ”ל טלמפ. “טלמפ ו- GyPSii חולקות חזון משותף – לאפשר למפעילות הסלולריות לספק את חוויית שירותי המיקום האולטימטיבית, הנדרשת לשם שימור נאמנות המשתמשים. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה החדש הזה יפתח הזדמנויות נוספות למפעילות למימוש חזון זה.”

“אנו שמחים ונרגשים על ההזדמנות לעשות שימוש ביכולות הממשק הפתוח שלנו לשם שילוב יכולות מדיה חברתית אל תוך אפליקציית המיקום של טלמפ”, אמר דן הרפל, מייסד ויו”ר GyPSii. “שיתוף

הפעולה יעורר חדשנות ויצירתיות במקביל ליצירת ערוצי הכנסה חדשים לשתי החברות, ולמפעילות הסלולר. עסקה זו מחזקת את הממשק הפתוח של GyPSii כנדבך מוביל לדור הבא של רשתות חברתיות ניידות ופרסום מבוסס הקשר.הממשק שפיתחנו הפך לפלטפורמה מובילה המרכזת טכנולוגיות מיקום, מדיה חברתית, חיפוש ופרסום ממוקד. במובן זה, השותפות עם טלמפ היא טבעית ומשלימה את החסר”.

תגובות סגורות