21/02/10 בז”ן פרסה תשתית תקשורת חדשה של HP

תשתית התקשורת החדשה תאפשר קצב עבודה מהיר יותר תוך עמידה בתקני שרידות וזמינות מחמירים ביותר

היקף הפרויקט מוערך בלמעלה ממיליון ש”ח

חברת HP השלימה פריסת תשתית תקשורת חדשה בחברת בז”ן. במסגרת הפרויקט, הוחלפו כל מרכיבי התקשורת של רשת ה-LAN מציודים של נורטל למוצרי HP ProCurve. היקף הפרויקט נאמד בלמעלה ממיליון ש”ח.

 

התשתית החדשה כוללת מגוון פתרונות ומוצרים, ובהם HP Procurve Core & Edge Switches  ומערכת התוכנה HP ProCurve Manager Plus לשליטה, בקרה וזיהוי תקלות. עוד כולל הפתרון אחריות לכל החיים לציוד, דבר המצמצם משמעותית את עלויות התחזוקה.

הפרויקט בוצע במתכונת TURN KEY כולל תכנון , ביצוע, אספקת ציוד וניהול אשר  בוצעו ע”י גוף שירותי התקשורת של HP  בשיתוף עם חברת גלנט.

אלדד אוהבה מנהל אגף תקשוב ומידע בבז”ן, מסר כי “מטרת הפרויקט הייתה להציב פיתרון שעומד בחזית הטכנולוגיה מבטיח ביצועים, שרידות וזמינות ביעדי SLA מחמירים, גידול עתידי ותמיכה לשנים רבות קדימה. הפרויקט בוצע במקצועיות, מסירות ואחריות ראויות לציון, תוך השגת כל המטרות ועמידה מלאה בכל לוחות הזמנים”

 

רוני יזרעאל מנהל תחום שירותי תקשורת ב-HP ישראל, הוסיף: “גוף התקשורת של HP מוביל את פתרונות התקשורת מבוססי Procurve והוא בעל ניסיון ויכולות אינטגרציה בסביבות תקשורת שונות . בזן קיבלה החלטה מושכלת להחליף באופן גורף את כל מרכיבי התקשורת של נורטל ולשלב את מומחי התקשורת של HP בתכנון, ביצוע וניהול הפרויקט וכן בתמיכה שוטפת ובאחריות כוללת מקצה לקצה.”

תגובות סגורות