24/02/10 ויוז’ואל מביאה לארץ את קו מוצרי ה-VMware החדש – הראשונים המשובצים ב-D510, מעבד האטום החדש של אינטל ותומכים בפרוטוקול ISCSI

חברת ויז’ואל, המפיצה הבלעדית של מוצרי QNAP, ספקית פתרונות אחסון המתמחה בפתרונות מתקדמים מסוג NAS (Network Attached Storage), משיקה בישראל את הדור החדש של משפחת Turbo NAS.

המוצרים שיופצו בארץ הם TS-459 Pro, TS-659 Pro ו- TS-859 Pro התואמים לפלטפורמת הוירטואליזציה vSphere4 VMWare, אידאליים לשיתוף קבצים ארגוני, אחסון ולאפליקציות שרת מתקדמות בסביבה המשרדית. vSphere4 VMWare היא מערכת ההפעלה הראשונה למחשוב ענן המציעה דרכים להפחתת עלויות ה-IT.

סדרת המוצרים החדשה מגיעה עם 4, 6 ו-8 מדפי אחסון ומשלבת מעבד Intel Atom D510 1.66Ghz כפול ליבה בהספק נמוך שמספק ביצועים יוצאי דופן ואמינות גבוהה גם במצב של ריבוי משימות והעברת דאטה אינטנסיבית. סדרת שרתי ה-NAS תומכת בפרוטוקול iSCSI, מתוכננת כדי לספק פתרון ידידותי וזול לסביבות וירטואליות ומציעה אפליקציות עיסקיות גמישות שיסייעו למקסם את השימוש בשרת כמרכז מידע.

פתרונות האחסון הללו מתאימים גם למשוגעי קולנוע ביתי, הנדרשים לאחסן מאות סרטים באיכות HD, אבל בעיקר ל-SMBs וארגונים הניצבים בפני האתגר העצום של גידול דרמטי במידע הדיגיטלי שהם נאלצים לטפל בו, לגבות ולאחסן, מידע הכולל מסמכים, מיילים, אפליקציות ועוד.

“פריסת מרכז אחסון אמין וזול בסביבת ה-IT הארגונית שתאפשר לאחסן, לשתף ולגבות באופן מאובטח  את הנכסים הדיגיטליים הפכה למשימה חשובה של כל מנהל IT בכל SMB או ארגון”, אומר אלון עילם, מנהל שיווק בחברת ויז’ואל. “שרתי ה- Business Series Turbo NAS החדשים של QNAP באים לעבוד וסדרת ה- Turbo NASהחדשה מספקת לחברות מכל הגדלים בסיס יציב לצרכי אחסון הרשת שלהן ולשורה מרשימה של אפליקצית עיסקיות”.

מחירים, לא כולל דיסקים:

TS-459 Pro – 6171 ₪ כולל מע”מ

TS-659 Pro – 8727 ₪ כולל מע”מ

TS-859 Pro – 11525 ₪ כולל מע”מ

תגובות סגורות