24/02/10 דאסו סיסטמס משיקה את מהדורה 20 של פלטפורמת V5 PLM

גלעד פרידמן, מנכ”ל דאסו סיטסמס ישראל: “מחויבותנו היא לספק חידושים המאפשרים את התהליכים התעשייתיים של מחר. החידושים בפרטים הם אלה שלעתים קרובות עושים את ההבדל”

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות תלת ממד (3D) וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), שחררה את המהדורה ה- 20 של מערך V5   PLM השיתופי שלה, שכולל ארבעה ממותגי החברה, תוכנות CATIA, ENOVIA, SIMULIA ו- DELMIA.

השקת V5R20 כוללת שיפורים בתוכנת השיתופיות  SmarTeam multi-CAD ENOVIA של דאסו סיסטמס, אינטגרציה של יכולות סימולציה לא-ליניארית ותרמית של SIMULIA לתוך פלטפורמת V5, כמו גם יכולות ייחודיות של תכנון וסימולציות מכללים מורכבים (Composites) במערכי מותגי  CATIA ו- SIMULIA.

V5R20 גם מצוידת במגוון שיפורים ברחבי מערך המוצרים המלא, כולל ייצור דיגיטלי, תוך קידום תמיכה עבור פריסות ייצור ושימושיות כוללת.

הפתיחות של V5 מקודמת במהדורה 20 עם אינטגרציות multi-CAD וכלי חדש לצפייה בתלת ממד, זמינים ישירות בתוך SmarTeam ENOVIA.

בנוסף, V5R20 משיקה מוצר חדש, ממשק Extended Step CATIA, המשפר שמירה בארכיונים של מכללים גדולים, עם תמיכת מכללים מוטמעת.

עדכון Q2 2010  של V5R20 יצויד בתמיכה מקיפה ייחודית עבור תכונות תכנון Composites ונתוני טולרנסים והערות פונקציונליות. עדכון Q2 2010 יכלול גם תמיכה לחלונות 7.

“מקיף, מוצק, ומוכח – אלה המילים המתארות טוב ביותר את הטמעת ה- PLM של דאסו סיסטמס”, אומר גלעד פרידמן, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל.  “העומק של מערך DS PLM מבטיח כי נוכל לממש את כל התוכניות המרכזיות שלנו. האינטגרציה ההדוקה של הפתרונות האינדיבידואליים, כולל SmarTeam ENOVIA ו- CATIA, מבטיחה שיתוף בין הארגון שלנו ומשתמשינו ההנדסיים הרב-תחומים, כדי לאפשר לכולם לחדש יחד.”

“הפילוסופיה המנחה אותנו היא כי דאסו סיסטמס אינה נחה לעולם”, מוסיף גלעד פרידמן. “מחויבותנו היא לספק לא רק חידושים גדולים המאפשרים את התהליכים התעשייתיים של מחר, אלא גם עדכונים ושיפורים עבור ההטמעות אצל לקוחותינו. החידושים בפרטים הם אלה שלעתים קרובות עושים את ההבדל עבור לקוחותינו.”

תגובות סגורות