28/02/10 DTS חוברת לסמסונג כדי לספק אודיו מעולה לטלוויזיות דיגיטליות ברחבי העולם

השותפות מאפשרת ליצרנית הטלוויזיות המובילה לספק את אודיו הטוב בקטגוריה

קאלאבאסאס, קליפורניה –(BUSINESS WIRE)– DTS, Inc. (Nasdaq:DTSI) הודיעה היום על חדשות חשובות בתחום הטלוויזיה הדיגיטלית באמצעות שותפות עם Samsung Electronics Co., Ltd להכללת טכנולוגיית פענוח האודיו DTS (או סראונד דיגיטלי DTS) בכל הטלוויזיות הדיגיטליות, כמעט, של סמסונג בעולם. השותפות הגלובלית הזאת מחברת בין מובילת השוק הגלובלית בטלוויזיות והספקית המובילה של טכנולוגיות אודיו לבידור HD. והחשוב מכל, השותפות תעצים יותר את חוויית הבידור של המשתמש באמצעות החיבור בין טכנולוגיית האודיו הטובה בקטגוריה של DTS ומוצרי ה-HDTV המובילים בענף של סמסונג.

“DTS שמחה לחבור למובילת ענף כמו סמסונג, אנו ממשיכים במאמצינו להביא לצרכנים את חוויית האודיו הטובה ביותר האפשרית”, אמר בריאן טאון, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי, DTS, Inc.. “בנוסף, אנו ממשיכים להתמקד בעתיד בהמשיכנו להתרחב למגזרים חדשים של בידור ביתי ונייד”.

ההכללה של טכנולוגיית DTS בטלוויזיות הדיגיטליות של סמסונג היא ציון הדרך האחרון בהתפתחות של DTS, חברה שהופכת במהירות לשם מפורסם בזירת הבידור הביתי. על ההכרה בהתרחבות של DTS מעידה הפופולריות הגדלה של טכנולוגיית ה-DTS-HD Master Audio שלה בפורמט הדיסק בלו-ריי וכניסתה לתחום ה-PC באמצעות DTS Premium Suite, מוצר טכנולוגי עתיר ביצועים חדש ומשכנע.

תגובות סגורות