28/02/10 Psion מחוללת שינוי מהותי במחשוב הנייד הקשיח

הכריזה היום על התפתחות משמעותית במודל העסקי שלה עם המעבר ל-OSM (“ניידות בקוד פתוח”), הפילוסופיה הפתוחה החדשנית שלה שמשמעותה שהיא תיצור פתרונות עסקיים ניידים (חומרה, תוכנה ושירותים) באמצעות שינוי באופן בו Psion משתפת פעולה עם שותפותיה ולקוחותיה.

ג’ון קונולי, מנכ”ל Psion, אמר: “OSM היא ההתפתחות המהפכנית החדשה של המודל העסקי שלנו ויש להכיר בה כשינוי דרמטי בעתיד של שוק המחשוב הנייד התעשייתי. היא ממנפת היבטים רבים של חשיבה עסקית מובילה, שיטות חדשות לעבודה משותפת דרך הרשת, על בסיס גישה חדשה, נהדרת ומודולרית לתכנון מוצרים. היתרונות ללקוחות, למפתחים ולשותפים שלנו הם ללא מתחרים מבחינת יצירת ערך, בידול ויתרון תחרותי”.

הוא המשיך: “המשמעות של האסטרטגיה הזאת היא שאנו נחקור בפתיחות כיצד לחלוק ולפתח את הקניין הרוחני שלנו עם חברות אחרות, דומות, בכל העולם. בדומה, השקת עסקי ה-OEM שלנו תתחיל לממש מטרות דומות. התוצאה יכולה להיות שחברות אחרות יוכלו להתאים ספציפית את המוצרים שלנו, להכליל אותם במה שהן מייצרות ולבנות מוצרים ושירותים חדשים לגמרי סביב המודולים שלנו. אנו פותחים את עצמנו ואת הטכנולוגיות שלנו כדי לאפשר לשותפינו לפתח הזדמנויות עסקיות הדדיות ובכך להרחיב מאוד את השווקים הפוטנציאליים שלנו, לצמיחה רווחית הדדית”.

במקום לבנות מוצרים שלמים מאפס, המשמעות של פילוסופיית ה OSM היא ש-Psion תחלוק רכיבים וכלים משותפים עם מפתחים, שותפים ולקוחות ותאפשר להם ליצור מודולים מאוד מותאמים למכשירים ניידים המבוססים על פלטפורמת המוצרים הרב-תכליתית של Psion. חברות חדשניות יוכלו לפתח שיפורים ושדרוגים באמצעות פחות משאבים.

ביישום במכשירי הליבה התעשייתיים של המחשוב הנייד, OSM תציע את עלות הבעלות הכוללת לכל החיים המיטבית, פוטנציאלית 30 עד 50 אחוז טובה יותר מהמתחרים שלנו לאורך תקופה של חמש עד עשר שנים. היא גם תציג את הסיכון הנמוך ביותר להתיישנות, עם בחירה וגמישות ייחודיות עבור הלקוחות. על ידי החלפת מודולים פונקציונליים במקום להחליף את כל המכשיר, מושגים יתרונות בשינוי ייעוד של מכשירים, הפחתת זמן ההשבתה לתיקונים ומיטוב התצורה של המכשירים, כך שהלקוחות של Psion יקנו רק את מה שהם צריכים.

תגובות סגורות