חדשות היום

Xilinx 14/02/10 ב MWC בברצלונה: תדגים את סביבת פיתוח האלחוט המקיפה בתעשייה בשיתוף Agilnet ו – Analog Devices

תציג ממשקים ממוטבים שפותחו בשיתוף  Wintegra הישראלית

Xilinx, ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), תשתתף בתערוכתMobile World Congress 2010 בברצלונה שתתקיים ב- 15-18 בפברואר, ותחשוף את הדורות החדשים של פלטפורמותXilinx® Targeted Design  עם הרכיבים המתכנתים ממשפחת Virtex®-6. הפלטפורמות החדשות מאפשרות תקשורת אלחוטית גלובלית ומציעות פתרונות בעלי עלות וצריכת הספק נמוכות, עבור יישומי רדיו, פס בסיס (שיטת שידור אשר בה הסיגנל מועבר ישירות בצורה דיגיטלית ללא אפנון ומתאימה לשידור רק בטווח קצר), וחיבוריות.

הפלטפורמות המיועדות לשווקים ממוקדים, משלבות את החידושים האחרונים בתחום התוכנה, החומרה וה-IP ויסייעו ליצרניות ולמפעילות תשתיות רשת להקטין הוצאות הון, הוצאות תפעול ועלויות פיתוח, עבור רדיו בהגדרת תוכנה ותחנות בסיס מהדור השלישי והרביעי, הפועלות במספר שיטות.

 

בביתן E47 שבאולם 1 תדגים זיילינקס, יחד עם שותפותיה העולמיות, את סביבת פיתוח האלחוט המקיפה ביותר בתעשייה, המותאמת לתקנים ההולכים ומתפתחים ולדרישות היישומים של פס בסיס LTE ושל תת-מערכות רדיו רבות-מצבים. מומחים מטעם החברה ייעצו על נהלי העבודה הטובים ביותר ועל  ארכיטקטורות מערכות אלחוט ממוטבות המובילות לקיצוץ בעלויות ובצריכת ההספק תוך מקסום הביצועים. מבקרי הביתן יוכלו ללמוד כיצד ניתן להתחיל את פיתוח המערכות שלהם ולהתאים תכנונים לצרכים שלהם על בסיס דרישות ספציפיות ליישום. בנוסף, ילמדו כיצד יש למנף את ההיצע הנרחב של תכנוני ייחוס לרדיו מבית זיילינקס עם IP מאומת מראש, עם לוח  MSDPD (Mixed Signal Digital Pre-Distortion) מבית Analog Devices  ועם פתרונות מדידה ובדיקה מבית Agilent.

בנוסף, תדגיש זיילינקס את ההפחתות המשמעותית בעלות  מערכת ה-eNodeB (eNB), בפיזור ההספק ובממדים, שהתאפשרו בזכות פלטפורמת LTE Baseband Targeted Design עם רכיבי Virtex-6 . כמו כן, יוצגו הממשקים הממוטבים שפותחו בשיתוף עם חברת Wintegra הישראלית, כדי לעמוד בדרישות פרוטוקול מערכת ה-eNB.

תגובות סגורות