01/03/10 HP מציגה סדרה קשוחה של ניידים עסקיים

לניידים החדשים מסדרת ה-EliteBook עמידות בפני זעזועים וחיי סוללה לזמן רב 

חטיבת המחשוב האישי של HP ישראל משיקה את סדרת ה-EliteBook של מחשבים עסקיים, יעילים ועמידים במיוחד. הסדרה החדשה כוללת שלושה ניידים חדשים, 8440p, 8540p ו- 8540w, אשר באים לענות על דרישת הלקוחות עסקיים למחשבים אמינים, תוך הגדלת היעילות העבודה ומזעור הפגיעה בסביבה.

דגמי הפרמיום של סדרת EliteBook, ה- 8440p וה- 8540p, מצוידים בטכנולוגיות ניידות חדשניות, וכוללות בין היתר מודול TPM, שהינו מודל אבטחה מובנה להגנה מרבית על קבצים רגישים, כרטיס מודם סלולארי, שלדת מגנזיום לקשיחות מרבית, משקל קל ועמידות לאורך זמן. כמו כן, מצופה המקלדת בשכבת הגנה נוספת המונעת שריטות וכן מקשים ייחודיים השומרים על המקלדת מפני שחיקה.

שני המחשבים מצוידים ב-HP 3D DriveGuard השומר על הכונן הקשיח והמידע שבתוכו מפני זעזועים ונפילות, וב- HP Power Assistant לשליטה טובה יותר על צריכת המתח של הנייד. לניידים תאימות מושלמת למגוון האביזרים של HP המאפשרים בין היתר תחנות עגינה וסוללות המאפשרות עבודה לשעות ארוכות.

ל- HP EliteBook 8440p מסך LED 14 אינץ, במשקל של 2.1 ק”ג, מעבדי אינטל Core i5 ו-Core i7.

ל- HP EliteBook 8540p מסך HD LED 15.6 אינץ’ ויכולות גבוהות עם כרטיסי מסך מתקדמים, כוננים קשיחים מהירים ותמיכה עד 16GB זיכרון

ליכולות גראפיות משופרות מציעה HP את דגם המעוצב  HP EliteBook 8540w אשר תומך בעבודה חלקה על אפליקציות מורכבות, וכן מציעה צבעים מדויקים וחדים יותר. כמו כן כולל הדגם HP Protect Tools המציעים פתרונות אבטחה מותאמים ללקוח. בדומה לדגמים האחרים, מאובזר ה-8540w גם בשלדת מגנזיום קשוחה, ציפוי המקלדת בשכבת הגנה נוספת ומקשים ייחודיים להגנה מפני שחיקה.

ל-8540w מסך LED 15.6″ אשר מוצע עם בחירה בין כרטיס מסךNVIDIA Quadro FX  עם 1GB זיכרון או ATI FirePro M5800  עם 1GB זיכרון, ו-Blu-Ray אופציונאלי.

שלומי פרייס מנכ”ל חטיבת המחשוב האישי ב – HP ישראל, מציין כי הניידים העסקיים מסדרת Elite תוכננו לעמוד בסטנדרטים הקשוחים, עם עמידות בפני זעזועים, אבק, לחות וטמפרטורות גבוהו ומשלבים את הטכנולוגיות הניידות המובילות.

תגובות סגורות