02/03/10 3Com השיקה מערך פתרונות תקשורת מאובטחים

חברת 3Com (נסדא”ק: COMS), ספקית פתרונות רשתות תקשורת משולבים ומאובטחים לארגונים בכל הגדלים, השיקה ארבעה פתרונות חדשים מבית מותגיה H3C ו-TippingPoint, המיועדים לרשתות וירטואליות ומתקני דאטה-סנטר.

ההשקה מרחיבה את סל פתרונות הרשת המאובטחת (SNF) של 3Com בפתרונות המקטינים את רמת הסיכון להמשכיות העסקית בארגון, באמצעות הגנה על התקנים מחוברים לרשת ועל נקודות גישה ובידוד. פתרונות ה-SNF משלבים את טכנולוגיית מניעת הפריצות לרשתTippingPoint IPS  עם פתרונות H3C לרשתות ארגונים גדולים ודאטה-סנטר. פתרונות ה-SNF שהושקו כעת מותאמים לשימוש גם במרכזי דאטה-סנטר וירטואליים עם מערכת מרכזית לניהול מדיניות אבטחה.

הפתרונות החדשים כוללים את מערכת S9500E מבית H3C המאפשרת מיתוג בליבות ארגוניות ודאטה-סנטר, לשם אספקת שירותים וירטואליים על גבי הרשת. המערכת כוללת: קיבולת מיתוג גבוהה לשם מעבר בטוח ופשוט לעבודה בסביבות ליבה וירטואליות ודאטה-סנטר; מתגי S9500E מרובים הניתנים לקישור לכדי מתג וירטואלי יחיד; ומודולי VPN Firewall ממשפחת SecBlades.

בנוסף, כוללת השקת ה-SNF החדשה את הפתרונות הבאים מבית TippingPoint:

מערכת וירטואליזציה מאובטחת – מאפשרת לארגונים הולכה של תנועת המנות במכונה הוירטואלית דרך מודול ה-IPS של TippingPoint, כולל host-to-host.

התקן 1500S עבור פרוטוקול SSL – מפענח ובודק תנועה ברשת האינטרנט על מנת למנוע התקפות מקודדות משרתים ויישומי אינטרנט פיסיים או וירטואליים.

פורטל מודיעין האבטחה המשודרג, ThreatLinQ2.0 – מאפשר ללקוחות יצירת פרופילי פילטרים בהתאם לסביבת הרשת; טיפול באיומים חדשים באמצעות מסנני Digital Vaccine של TippingPoint; ויישום שינויים במדיניות האבטחה הארגונית בזמן אמיתי, ובהתאם למידע על איומים הנוגעים ל-TippingPoint IPS.

תגובות סגורות