02/03/10 פוליקום מציגה את הטאצ’ החדש שלה

משיקה מסך מגע חדשני לגישה ושיתוף תוכן במערכת ה-Telepresence בממשק חדשני הזהה לטלפון הסלולרי

פוליקום משיקה מסך מגע לשליטה ובקרה של יישומי התקשורת החזותית בחדרי ה-Telepresence . מסך ה-Touch החדש מאופיין בממשק חדשני הזהה לטלפון הסלולרי, והוא מאפשר למשתמשים לשלוט באופן חווייתי בכל ההיבטים של שיחת הועידה החזותית החל מחיפוש מהיר וקל של שמות העמיתים לקראת קיום השיחה, ועד לשיתוף תוכן, גישה אל תכונות מתקדמות ועוד.

מסך ה-Touch הצבעוני של פוליקום הינו בגודל של 7 אינץ’ והוא מאפשר למשתמשים, בין אם למזדמנים מביניהם ובין אם למשתמשים קבועים ומנוסים, חוויית ניווט קלה ונוחה בין היישומים ופונקציות החיוג הבסיסיות באמצעות שקופיות סמלים אוניברסאליים.

הממשק הגרפי מקל על המשתמשים באיתור וחיוג של יעדים, בהצגת תכני אודיו ווידאו, תכנים משולבים באמצעות התקני USB ועוד.  בנוסף, המסך החדש כולל את היישום החדש להצטרפות לשיחת הועידה בלחיצת כפתור ישירות מהזימון לועידה באאוטלוק, במסגרת השת”פ עם מיקרוסופט, וכן יישומים נוספים חדשים של חברות בעלות שיתופי פעולה עם פוליקום.   

“מסך המגע החדש מספק למשתמש שליטה חסרת תקדים בכל הקשור ל-  Ease of Use

והוא פותר את אחת מהבעיות הבולטות בתעשיית שיחות הועידה החזותיות – החוסר שהיה עד כה בשלט רחוק המקיף את כל הפונקציות אך יחד עם זאת נוח וקל לשימוש”, ציין איירה וינשטיין, אנליסט שותף בחברת המחקר Wainhouse . “פוליקום למעשה הצליחה ליצור גמישות עבור משתמשים שונים ברמות שונות, זאת על-ידי מינוף עוצמת הפלטפורמה של ממשק המשתמש בטלפונים ניידים ובשימוש בטכניקות עיצוב של תעשיית הסלולר”.

ג ‘ו סיגריסט, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של תחום התקשורת החזותית בפוליקום אמר כי מדובר בממשק מהפכני ואינטואיטיבי עבור TelePresence ושיחות ועידה בווידאו המפשט את חוויית המשתמשים ומקל אף על עבודתם של מנהלי ה-IT בארגון”.

 

תגובות סגורות