חדשות היום

03/03/10 התאחדות המלאכה והתעשייה פונה לענן בשיתוף פעולה עם חברת וובוקס

עם המטרה של ייעול ניהול עסקים

חברת וובוקס והתאחדות המלאכה והתעשייה משתפות פעולה במטרה להגדיל משמעותית את שימושם של עסקים קטנים במערכות מחשוב מתקדמות המייעלות את העבודה ומגדילות את ההכנסות.

לדברי ניר קלינגר, מנכ”ל התאחדות המלאכה והתעשייה: “עסקים קטנים רבים, במיוחד בענפי התעשייה המסורתיים, עדיין לא מודעים לכוחו וליכולותיו של המחשב ככלי עבודה חשוב ויעיל בעסק. מחשובם של עסקים קטנים  בעשור השני של המאה ה-21 הינו מחויב המציאות ואנו רואים לעצמנו חובה להגביר את החשיפה והמודעות של בעלי העסקים לאפשרויות הבלתי נדלות שמציע המחשב לניהול העסק”, אומר קלינגר.

במסגרת השת”פ בין וובוקס להתאחדות המלאכה והתעשייה, תספק חב’ המחשוב לבעלי העסקים חברי ההתאחדות שירותי מערכות מחשוב במודל “התוכנה כשירות” (SaaS) דרך האינטרנט, ללא התחייבות או עלויות רכישה ותחזוקה, ובהנחה של 10%. בנוסף, תעביר וובוקס מפעם לפעם סמינרים, הדרכות וקורסים מקצועיים ללקוחות ההתאחדות בנושאי ייעול העבודה באמצעות מחשב.

מנכ”ל וובוקס, עדי גלעד, מסביר, “שיתוף הפעולה עם ההתאחדות מייצג את ההשפעה ההולכת וגדלה של תחום הענן הקורם עור וגידים ומביא איתו שינויים גדולים בעולם העסקים.  ה-saas מאפשר לכלי הניהול המתקדמים ביותר להיות זמינים למגזר הרחב של העסקים הקטנים והבינוניים, בדומה לפעולתה של בזק שחילקה מחשבים ניידים במחיר השווה לכל נפש ובכך הפכה אותם לנחלת  הכלל. חברת וובוקס הופכת את שירותי המחשוב המתקדמים ביותר לנגישים עבור כולם על-ידי הוזלת עלויות המחשוב”. 

השירותים שיוצעו לחברי התאחדות המלאכה והתעשייה בשלב הראשון יהיו:

•           Hosted Exchange – שיתוף יומנים, סנכרון טלפונים חכמים מול אאוטלוק, עבודה על תוכן תיבת הדואר מכל מקום וכו’.

•           Hosted Dynamics CRM – מערכת ניהול קשרי לקוחות מבית מיקרוסופט, היכרות עם היתרונות של CRM.

•           טיפים ורעיונות לשימוש יעיל במחשב ככלי לשיפור המכירות והתדמית העסקית. 

תגובות סגורות