חדשות היום

08/03/10 חברתZain Saudi Arabia ומוטורולה חותמות על חוזה לפריסת רשת LTE ראשונה בערב הסעודית

מוטורולה עומדת בראש פריסת רשת LTE הגדולה ביותר בבירת ערב הסעודית – ריאד

חטיבת הרשתות של מוטורולה חתמה על חוזה עם חברתZain Saudi Arabia  לפריסת רשת Long Term Evolution (LTE) הראשונה בממלכה. מוטורולה תפרוס את רשת LTE הגדולה ביותר עבורZain  בבירת ערב הסעודית, ריאד, ותספק פתרון LTE מקצה לקצה הכולל רשת גישה אלחוטית (RAN), ליבת Evolved Packet Core (EPC), התקנים ושירותי מיטוב ואינטגרציה. הפריסה תחל ברבעון השני ותאפשר ל-Zain להציע שירותי פס רחב ניידים עתירי מהירות ללקוחותיה.   

“מוטורולה הנה חלוצה בפיתוח ופריסת הדור הרביעי, ואנו שמחים מאוד לעבוד בשיתוף פעולה הדוק על פריסת רשת LTE אסטרטגית זו כדי לתת מענה לצורכי שירותי פס רחב ניידים ללקוחות בערב הסעודית שמחפשים כיום אחר חוויות תקשורת עשירות ומותאמות אישית”, אמר איסמעיל פיכרי, מנהל תפעול ראשי, Zain Saudi Arabia. 

“אנו מעוניינים לספק למנויי Zain בממלכה את הרשת האיכותית והמהירה ביותר שיכולה לשרת יישומי מולטימדיה בזמן אמת כגון ועידת וידיאו, זרימת תוכן בהפרדה גבוהה (HD), וידיאו בלוגים או היכולת לטעון במהירות קטעי וידיאו באתרי רשתות חברתיות. עם רשת LTE, לקוחות Zain יוכלו לחוות חוויות פס רחב נייד חסרות תקדים”, ממשיך פיכרי.

מוטורולה ו-Zain יפרסו רשת FDD LTE  בפס של 2.6 ג’יגה-הרץ, מעל רשת הדור השלישי הקיימת של Zain.   

“למוטורולה ו-Zain מחויבות משותפת להבאת שירותי תקשורת חדשניים לטובת העם הסעודי. בתקופת שיתוף הפעולה בת 15 השנה בינינו, הביאו מוטורולה ו-Zain שירותי קול ונתונים לצרכנים בכל רחבי המזרח התיכון ואפריקה ואנו מצפים לספק חוויות צרכנים חדשות מותאמות אישית המבוססות על הדור הרביעי”, אמר עלי עמאר, סגן נשיא ומנהל כללי, Motorola Networks EMEA.  

“Zain פורסת את רשת LTE של הדור הבא בערב הסעודית וזקוקה לשם כך לשותף מנוסה מאוד, ולאור שנות הניסיון הרבות של החברה בטכנולוגייתOFDM  והקשר ההדוק עם קבוצת Zain, מוטורולה היא השותף המתאים ביותר”, מוסיף עמאר.

לאור הביצועים הטובים ביותר והעלות לסיבית הנמוכה ביותר לעומת כל טכנולוגיה אלחוטית מבוססת-תקנים, רשת LTE צפויה לספק קצב העברה העולה על 100 מיליון סיביות לשנייה ומהירות אחזור של 15 מילי-שניות, כדי לספק למנויים חווית פס רחב נייד ייחודית שוות ערך או עולה על מה שיש להם בבית כיום עם חיבורי פס רחב נייחים.  נוסף לכך, בשל העלות הנמוכה יותר לסיבית של רשת LTE, היא הופכת יישומים עתירי רוחב פס לכדאיים יותר מבחינת שיקולי עלות-תועלת למפעילים שיכולים כעת לספק שירותי פס רחב נייד רווחיים לשוק ההמוני.

ל- Zain ומוטורולה הסכמים קיימים בארצות כגון ניגריה, כווית, ערב הסעודית, עיראק, לבנון, ירדן – לטכנולוגיות ופונקציות שירות שונות. 

תגובות סגורות