חדשות היום

08/03/10 YCD מולטימדיה ומיניקום ישתפו פעולה בהשקת פתרון קיר וידאו התומך באולטרה HD עבור קמעונאים בלמעלה מ-70 מדינות

YCD מולטימדיה, ספקית פתרונות מדיה דיגיטאליים חכמים וחברת מיניקום (Minicom Digital Signage), מובילה עולמית בפלטפורמות להפצת מולטימדיה ומוותיקות תעשיית השילוט הדיגיטאלי, ישיקו במשותף את פתרון ה- DS Vision Wall, קיר וידאו מתקדם, המיועד בעיקר לשוק הקמעונאי הגלובלי. ההשקה תתבצע במסגרת תערוכת השילוט הדיגיאטאלי הגדולה בעולם, הנערכת בימים אלה בלאס וגאס, ותשווק בהמשך על ידי מערך השיווק של מיניקום בלמעלה מ-70 מדינות.

פתרון ה- DS Vision Wall החדש של מיניקום העושה שימוש בטכנולוגיה של YCD, מאפשר להעביר תכני אודיו ווידאו מנגן בודד אחד לעד 9 מסכים בגדלים משתנים ובתצורות שונות התואמות לסביבה בה עומד הקיר. המערכת מפגינה ממשק משתמש קל לשימוש, תומכת במרבית פורמטי המדיה, ברזולציות של עד 4K וניתן לשלב בתצוגה אנימציות פלאש, הזנת RSS ושידורי וידאו חי. תוכן באיכות 4K – Ultra-HD – הוא בעל רזולוציה הגדולה פי ארבעה מרמת Full HD רגילה ומקביל לרמת הרזולוציה הגבוהה הנצפית באולמות קולנוע.

“שילוב הטכנולוגיה של YCD במוצר הדגל שלנו מאפשר לנו להציע לשוק הקמעונאי הצעה שאין לה מתחרים”, אומר רוני גוגנהיים, מנכ”ל מיניקום דיגיטל סיינג’. “ה- DS Vision Wall מאפשר להינות מהאיכות, גמישות התפעול והרזולוציה הגבוהה ביותר בנמצא. הוא משתלב עם כל סוגי התוכנה ופתרונות ה’מייל האחרון’ בשוק, כמו גם מגוון פתרונות התצוגה שיש כיום”.

“הנוכחות הגלובלית של מיניקום פותחת בפני טכנולוגיית קיר הווידאו של YCD הזדמנות להגיע לקמעונאים ומשווקים ברחבי העולם ולהציע להם את אפקט ה-WOW שהם מחפשים כדי להעצים את חוויית הלקוח. החיבור של טכנולוגיות מובילות, התמיכה בווידאו ברזולוציה גבוהה (Ultra HD) וההתממשקות למגוון פלטפורמות, מאפשר לנו להביא לשוק את פתרון קיר הווידאו המושלם ביותר שיכול להיות”, אומר נועם לבבי, מנכ”ל YCD.

תגובות סגורות