חדשות היום

10/03/10 פוליקום תשתף פעולה עם אוויה

אנליסטים מעריכים כי שוק התקשורת המאוחדת צפוי לצמוח בכ-25% בשנה הבאה

 אוויה ופוליקום מרחיבות את ההסכם שיתוף הפעולה ביניהן לפיתוח ואספקת פתרונות תקשורת מאוחדת מהמובילים ביותר בשוק. במסגרת השת”פ תינתן תמיכה לכל מערך פתרונות הקול, הווידיאו והנוכחות מרחוק של פוליקום על-ידי פלטפורמת Aura™‎ של Avaya.‏

שתי החברות מתכננות לספק פתרונות תקשורת מאוחדת מקצה לקצה משולבים במלואם, כאשר הפלטפורמה המבוססת על פרוטוקול התחלת הפעלה (SIP) של Avaya Aura, תשמש כבסיס לפעילותה של רשת שיתוף הפעולה הפתוחה של פוליקום ותאפשר ניהול מאוחד של כלל הפתרונות וכן שליטה על רוחב הפס.

בוב האגרטי, יו”ר, נשיא ומנכ”ל פוליקום אמר: “פוליקום מחויבת לתקנים פתוחים ויכולת פעולה הדדית מאז היווסדה, ואוויה מובילה את המגמה של אימוץ תקנים פתוחים כחלק מרכזי מפלטפורמת התקשורת העסקית שלה. אנו שמחים לשלב יחדיו את הטכנולוגיות שלנו על מנת לספק לשוק פתרון הטוב מסוגו. כשתי חברות ותיקות בתעשייה עם מוניטין ארוך טווח באספקת פתרונות איכותיים ואמינים, הפתרונות החדשים שאנו מציעים יענו על צרכים של לקוחותינו בעידן התקשורת החדש.”

אלן ברץ, סגן נשיא Avaya ציין כי “לפוליקום ואוויה ישנו חזון משותף בנוגע לאופן שבו הלקוחות יכולים להרחיב את השקעותיהם בתקשורת, ואנו נציע ללקוחות פתרונות תקשורת מאוחדת (UC) גמישים ומדרגיים שיסייעו בצמצום עלויות, פישוט התפעול והגברת היעילות העסקית שלהם”. 

לפי ממצאים של חברות מחקר כגון ויינהאוס וגרטנר, גדל שוק ה-UC (תקשורת מאוחדת) בשנה האחרונה בשיעור של יותר מ-15 אחוזים וכי במהלך 2011 השוק יצמח אף לכ-25%. חברות המחקר צופות גם כי בשנת 2010 יווצרו לתעשייה הזדמנויות בשוק בהיקף של כ- 3.5 מיליארד דולר.

לדברי רופם ג’יין, אנליסט ראשי ב-Frost & Sullivan, “החברות המשתמשות הן המרוויחות האמיתיות בשוק התקשורת המאוחדת, מכיוון שהטמעה נכונה של UC חוסכת לחברות אלה זמן, כסף ומשאבים רבי ערך נוספים”.עוד ציין ג’יין כי ”ככל שיותר ויותר חברות מרחיבות ומוציאות לפועל את אסטרטגיות ה-UC שלהן, כך הופכים יכולת הפעולה ההדדית ותקנים כגון SIP לחיוניים.”

ג’יין הוסיף ואמר ש“מכיוון שלכל פריסת UC דרישות ייחודיות משלה, יש חשיבות גדולה מאד לפתרונות מבוססי תקנים. מעודד לראות את Avaya ו-Polycom משתפות פעולה על מנת לאפשר סוג זה של שיתוף פעולה פתוח  ופתרונות עשירים בתכונות הבנויים במיוחד.”

פלטפורמת Avaya Aura מפשטת ארכיטקטורות קיימות של תקשורת קול ווידיאו – כולל רשתות מרובות ספקים – ומספקת הצעה חדשה בעלת ערך ללקוח בתחום התקשורת העסקית, עם יותר יכולות וכן פחות עלויות ומורכבות. פתרון משולב של Avaya ו-Polycom מאפשר ללקוח לקבל ולאמץ את נכסיו במקום לדחות את הטכנולוגיות האלה ולהחליפן באחרות.

תגובות סגורות